Reklama
Rozwiń
Reklama

W 2013 roku operatorzy wydadzą więcej na poprawę obsługi klientów

Publikacja: 20.09.2012 16:29

Dwie trzecie operatorów planuje zwiększenie w 2013 r. wydatków na zarządzanie jakością obsługi klientów – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie Alcatela-Lucenta przez agencję Heavy Reading.

Badanie  objęło 75 operatorów w różnych miejscach świata. Badani dość zgodnie deklarowali  wzrost inwestycji w narzędzia CEM (customer experience management) w 2013 r. Dwie trzecie respondentów przewiduje zwiększenie tych wydatków.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama