Nowa marka na sieci PTC

500 tysięcy nowych kart SIM ma przynieść Polskiej Telefonii Cyfrowej współpraca z Viacom International. Zgodnie z naszymi wcześniejszymi domysłami dzisiaj partnerzy poinformowali o uruchomieniu nowej na polskim rynku marki telefonii komórkowej. Idea współpracy pod wieloma względami przypomina porozumienia Playa z właścicielem marki RedBull. Oba projekty chcą zdobyć udział w rynku młodego konsumenta usług telekomunikacji mobilnej

Publikacja: 21.03.2012 12:28

Nowa marka na sieci PTC

Foto: ROL

– 29 marca Viacom International wprowadza na rynek telefonii komórkowej nową ofertę MTV Mobile. Naszym partnerem strategicznym jest Polska Telefonia Cyfrowa – powiedziała podczas dzisiejszej konferencji prasowej Izabela Wiley, dyrektor generalny MTV Networks Polska, potwierdzając tym samym nasze wcześniejsze domysły. Nowa marka telefonii komórkowej pojawi się za 9 dni w sprzedaży. Według Izabeli Wiley, będzie to połączenie oferty dla młodych odbiorców i nieograniczony dostęp do rozrywki z biblioteki MTV. Miroslav Rakowski, prezes PTC twierdził, że dla PTC współpraca z Viacom ma bardzo ważny element. – PTC ma różne marki. Ale brakowało mu marki bardzo młodej, skoncentrowanej na młodych ludziach – powiedział.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Firmy, które zmieniły polską branżę budowlaną. 35 lat VELUX Polska
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa