Nowa marka na sieci PTC

500 tysięcy nowych kart SIM ma przynieść Polskiej Telefonii Cyfrowej współpraca z Viacom International. Zgodnie z naszymi wcześniejszymi domysłami dzisiaj partnerzy poinformowali o uruchomieniu nowej na polskim rynku marki telefonii komórkowej. Idea współpracy pod wieloma względami przypomina porozumienia Playa z właścicielem marki RedBull. Oba projekty chcą zdobyć udział w rynku młodego konsumenta usług telekomunikacji mobilnej

Publikacja: 21.03.2012 12:28

Nowa marka na sieci PTC

Foto: ROL

– 29 marca Viacom International wprowadza na rynek telefonii komórkowej nową ofertę MTV Mobile. Naszym partnerem strategicznym jest Polska Telefonia Cyfrowa – powiedziała podczas dzisiejszej konferencji prasowej Izabela Wiley, dyrektor generalny MTV Networks Polska, potwierdzając tym samym nasze wcześniejsze domysły. Nowa marka telefonii komórkowej pojawi się za 9 dni w sprzedaży. Według Izabeli Wiley, będzie to połączenie oferty dla młodych odbiorców i nieograniczony dostęp do rozrywki z biblioteki MTV. Miroslav Rakowski, prezes PTC twierdził, że dla PTC współpraca z Viacom ma bardzo ważny element. – PTC ma różne marki. Ale brakowało mu marki bardzo młodej, skoncentrowanej na młodych ludziach – powiedział.

Oferta ma dwa wymiary: pre-paid i mix. Pierwsza usługa będzie dystrybuowana w szerokiej sieci sprzedaży, jak inne usługi na kartę. Mix natomiast sprzedawać będą salony T-Mobile. Operator zapewnia całe technologiczne i sprzedażowe zaplecze dla usługi oraz definiuje taryfikację. Biznesową rolą Viacomu jest promocja usługi w grupie docelowej widzów kanału MTV.

W ramach nowej oferty – po każdym doładowaniu konta – dostępne będą nielimitowane SMS do wszystkich sieci oraz serwis wideo Under The Thumb przygotowany przez Viacom. W standardowej taryfie stawka za minutę połączenia wyniesie 0,39 zł brutto za minutę do wszystkich sieci. Dostępne będą także trzy wybrane numeru ze specjalną taryfą: 0 zł do MTV Mobile i T-Mobile, 0,15 zł do trzech MNO oraz 0,30 zł do Playa. Oferta MTV Mobile obejmuje także mobilny dostęp do internetu: np. 350 MB za 12 zł, 600 MB za 16 zł i 1,2 GB za 29 zł na 30 dni. PTC podkreśla ofertą przenośności numeru: extra 120 zł w ofercie na kartę, a 200 zł w MIX.

Starter MTV Mobile kosztuje 5 zł. W zestawach z ofertą mix dostępne będą  telefony SonyEricsson Life with Walkman, które pochodzą z kanałów zaopatrzeniowych PTC. Jak mówił Miroslav Rakowski, prezes zarządu spółki, nie ma obaw o konkurencją z marką Heyah, ponieważ ich grupy docelowe są inaczej określone. Na marginesie ofertą MTV Mobile zajmuje się w PTC pion odpowiedzialny także za Heyah.

Viacom natomiast rozwija aplikację Under The Tumb, która niebawem zadebiutuje w Play Market i AppStore (wersja na Windows Phone na razie nie jest przewidywana). Aplikacja zapewnia dostęp do treści z oferty MTV. Pełna funkcjonalność i zawartość serwisu dostępna będzie tylko dla klientów MTV Mobile. W nieco ograniczonej wersji i za opłatą będą mogli z niej korzystać abonenci innych sieci. Będzie również dostępna darmowa wersja typu demo. Według przedstawiciele PTC serwis działa na terminalach mobilnych i w mobilnej sieci transmisji danych T-Mobile bez zarzutu.

Inne z korzyści, jakimi mają się cieszyć użytkownicy MTV Mobile, to preferencyjny dostęp do imprez MTV. Jeden ze spotów reklamowych nowej usługi informuje, że użytkownicy nowej oferty będą mogli wejść na koncerty MTV „bez kolejki” lub „za darmo”. Ambasadorką marki MTV Mobile będzie piosenkarka Ewa Farna.

Polska to 8. kraj, w którym Viacom wprowadza ofertę telekomunikacyjną. We wszystkich krajach, gdzie już ją uruchomiona, liczba użytkowników wynosi 2,5 mln. Viacom i PTC stawiają sobie za cel 500 tys. aktywnych kart SIM w Polsce do końca roku.

Dla PTC współpraca z Viacom będzie jednym z filarów strategii na rynku pre-paid w tym roku. Operator chce pozyskać na nim 1,6 mln kart (głównie dzięki Heyah) – zgodnie ze zliberalizowaną w ubiegłym roku zasadą zaliczania karty SIM jako aktywnej. PTC planuje jeszcze inne partnerstwa, a kolejne może ogłosić w połowie roku.

– 29 marca Viacom International wprowadza na rynek telefonii komórkowej nową ofertę MTV Mobile. Naszym partnerem strategicznym jest Polska Telefonia Cyfrowa – powiedziała podczas dzisiejszej konferencji prasowej Izabela Wiley, dyrektor generalny MTV Networks Polska, potwierdzając tym samym nasze wcześniejsze domysły. Nowa marka telefonii komórkowej pojawi się za 9 dni w sprzedaży. Według Izabeli Wiley, będzie to połączenie oferty dla młodych odbiorców i nieograniczony dostęp do rozrywki z biblioteki MTV. Miroslav Rakowski, prezes PTC twierdził, że dla PTC współpraca z Viacom ma bardzo ważny element. – PTC ma różne marki. Ale brakowało mu marki bardzo młodej, skoncentrowanej na młodych ludziach – powiedział.

Pozostało 81% artykułu
2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Telekomunikacja
Uwaga na nowe pułapki w roamingu. Jak za granicą łączyć się taniej lub za darmo
Telekomunikacja
Gigant ogłasza przełom w łączności. To zupełnie nowa jakość
Telekomunikacja
To ma być przełom w tworzeniu ultraszybkiego internetu 6G. Znika wielka przeszkoda
Materiał Promocyjny
Mobilne ekspozycje Huawei już w Polsce – 16 maja odwiedzi Katowice
Materiał Promocyjny
Mazda CX-5 – wszystko, co dobre, ma swój koniec
Telekomunikacja
Eldorado 5G dobiega końca, a firmy tną etaty. Co z Polską?
Materiał Promocyjny
Branża bankowa gorszy okres ma za sobą