Reklama

Cyfrowy Polsat wierzy w markę LTE

Wczoraj Cyfrowy Polsat rozpoczął testy usług dostępowych w sieci LTE. Komercyjnej oferty można się spodziewać w III kwartale bieżącego roku. Operator zamierza posługiwać się znakiem LTE, jako rynkowym wyróżnikiem i nie wyklucza, że w przyszłości będzie różnicował ofertę pomiędzy różnymi technologiami dostępowymi. Oczywiście użytkownicy LTE będą mogli również korzystać ze znacznie większego zasięgu sieci HSPA+, która jednak nie rośnie tak szybko, jak zakładano w ubiegłym roku.

Publikacja: 16.03.2011 15:29

Cyfrowy Polsat wierzy w markę LTE

Foto: ROL

– Komercyjne testy usług w sieci LTE obejmą 2 tys. osób i potrwają do połowy roku. Teoretycznie zaraz potem moglibyśmy wdrożyć regularną ofertę, ale czy tak się stanie będzie zależało od wyniku testów. Kluczowe jest, jak działa przygotowany dla nas przez IPWireless modem, oraz jak usługi dostępowe w sieci LTE będą konsumować testerzy –  to określi kształt przyszłej oferty rynkowej – powiedział podczas dzisiejszej konferencji prasowej Beata Białkowska, dyrektor marketingu Cyfrowego Polsatu.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama