Cyfrowy Polsat wierzy w markę LTE

Wczoraj Cyfrowy Polsat rozpoczął testy usług dostępowych w sieci LTE. Komercyjnej oferty można się spodziewać w III kwartale bieżącego roku. Operator zamierza posługiwać się znakiem LTE, jako rynkowym wyróżnikiem i nie wyklucza, że w przyszłości będzie różnicował ofertę pomiędzy różnymi technologiami dostępowymi. Oczywiście użytkownicy LTE będą mogli również korzystać ze znacznie większego zasięgu sieci HSPA+, która jednak nie rośnie tak szybko, jak zakładano w ubiegłym roku.

Publikacja: 16.03.2011 15:29

Cyfrowy Polsat wierzy w markę LTE

Foto: ROL

– Komercyjne testy usług w sieci LTE obejmą 2 tys. osób i potrwają do połowy roku. Teoretycznie zaraz potem moglibyśmy wdrożyć regularną ofertę, ale czy tak się stanie będzie zależało od wyniku testów. Kluczowe jest, jak działa przygotowany dla nas przez IPWireless modem, oraz jak usługi dostępowe w sieci LTE będą konsumować testerzy –  to określi kształt przyszłej oferty rynkowej – powiedział podczas dzisiejszej konferencji prasowej Beata Białkowska, dyrektor marketingu Cyfrowego Polsatu.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem