Reklama
Rozwiń
Reklama

Contact Center z nowym systemem do obsługi klientów

Publikacja: 12.10.2011 16:16

Contact Center największa firma outsourcingowa w branży call/contact center w Polsce, która ma także klientów wśród operatorów telekomunikacyjnych, wdrożyła system Microsoft Dynamics CRM 2011.

Wdrożenie realizowała firma Outbox, która zaimplementowała kilka nowych niestandardowych funkcjonalności w systemie uwzględniających specyfikę branży, w której działa Contact Center. – Były to takie moduły jak plan oferty (w ramach standardowego obiektu Oferta), walidacje duplikacji danych (w ramach obiektu Kontakt czy Konto) oraz zmiany w integracji z MS Outlook – mówi Małgorzata Kreps, konsultanntka Outoboxu.

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Twoja gwiazda bliżej niż myślisz — Mercedes Van ProCenter
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama