Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 16.09.2025 00:30 Publikacja: 12.10.2011 16:16
Contact Center największa firma outsourcingowa w branży call/contact center w Polsce, która ma także klientów wśród operatorów telekomunikacyjnych, wdrożyła system Microsoft Dynamics CRM 2011.
Wdrożenie realizowała firma Outbox, która zaimplementowała kilka nowych niestandardowych funkcjonalności w systemie uwzględniających specyfikę branży, w której działa Contact Center. – Były to takie moduły jak plan oferty (w ramach standardowego obiektu Oferta), walidacje duplikacji danych (w ramach obiektu Kontakt czy Konto) oraz zmiany w integracji z MS Outlook – mówi Małgorzata Kreps, konsultanntka Outoboxu.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
W naborze na stanowisko prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej nie brakowało chętnych. Mogło wpłynąć nawet ki...
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas