Reklama
Rozwiń

T-Mobile w Polsce zadowolony z kampanii Angry Birds

Publikacja: 09.11.2011 11:42

Od września T-Mobile promuje multimedialne możliwości smartfonów wykorzystując do tego popularną grę Angry Birds. Paweł Szarkowski, dyrektor departamentu komunikacji rynkowej w polskim T-Mobile ocenia efekty tej kampanii bardzo wysoko.

– Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników kampanii popularyzującej smartfony, w której główną rolę odgrywały Angry Birds. Jej efekty są widoczne zarówno w wynikach sprzedaży, jak i w postrzeganiu marki – mówi Paweł Szarkowski.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank