T-Mobile w Polsce zadowolony z kampanii Angry Birds

Publikacja: 09.11.2011 11:42

Od września T-Mobile promuje multimedialne możliwości smartfonów wykorzystując do tego popularną grę Angry Birds. Paweł Szarkowski, dyrektor departamentu komunikacji rynkowej w polskim T-Mobile ocenia efekty tej kampanii bardzo wysoko.

– Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników kampanii popularyzującej smartfony, w której główną rolę odgrywały Angry Birds. Jej efekty są widoczne zarówno w wynikach sprzedaży, jak i w postrzeganiu marki – mówi Paweł Szarkowski.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić
Telekomunikacja
Kto zmiecie SMS-y? Do tych rozwiązań komunikacyjnych należy przyszłość
Materiał Promocyjny
Przewaga technologii sprawdza się na drodze
Telekomunikacja
Do których sieci komórkowych przenoszą się Polacy? Zwycięzca jest jeden
Materiał Promocyjny
Transformacja w miastach wymaga współpracy samorządu z biznesem i nauką