Reklama

T-Mobile w Polsce zadowolony z kampanii Angry Birds

Publikacja: 09.11.2011 11:42

Od września T-Mobile promuje multimedialne możliwości smartfonów wykorzystując do tego popularną grę Angry Birds. Paweł Szarkowski, dyrektor departamentu komunikacji rynkowej w polskim T-Mobile ocenia efekty tej kampanii bardzo wysoko.

– Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników kampanii popularyzującej smartfony, w której główną rolę odgrywały Angry Birds. Jej efekty są widoczne zarówno w wynikach sprzedaży, jak i w postrzeganiu marki – mówi Paweł Szarkowski.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Reklama
Reklama