Reklama
Rozwiń

UK: serwisy wideo nie zmieniają rynku płatnej TV

Publikacja: 05.07.2012 13:25

Wejście na brytyjski rynek internetowych serwisów wideo amerykańskiej proweniencji nie zmieniło rynku na tyle, aby zasadne było ograniczenie regulacji nałożonych na dominujące na tym rynku BSkyB, zakomunikował ostro rywali brytyjskiej platformy DTH, sieć kablowa Virgin Media.

Na początku lipca br. Komisja Europejska opublikowała swoje ostateczne stanowisko odnośnie brytyjskiego rynku płatnej telewizji. Dyrektoriat ds. Konkurencji podtrzymał swoją wstępną opinię z wiosny br., wedle której narastająca konkurencja na rynku serwisów wideo premium czyni regulacje coraz mniej uzasadnionymi.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank