UK: serwisy wideo nie zmieniają rynku płatnej TV

Publikacja: 05.07.2012 13:25

Wejście na brytyjski rynek internetowych serwisów wideo amerykańskiej proweniencji nie zmieniło rynku na tyle, aby zasadne było ograniczenie regulacji nałożonych na dominujące na tym rynku BSkyB, zakomunikował ostro rywali brytyjskiej platformy DTH, sieć kablowa Virgin Media.

Na początku lipca br. Komisja Europejska opublikowała swoje ostateczne stanowisko odnośnie brytyjskiego rynku płatnej telewizji. Dyrektoriat ds. Konkurencji podtrzymał swoją wstępną opinię z wiosny br., wedle której narastająca konkurencja na rynku serwisów wideo premium czyni regulacje coraz mniej uzasadnionymi.

9 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego