Reklama

UK: serwisy wideo nie zmieniają rynku płatnej TV

Publikacja: 05.07.2012 13:25

Wejście na brytyjski rynek internetowych serwisów wideo amerykańskiej proweniencji nie zmieniło rynku na tyle, aby zasadne było ograniczenie regulacji nałożonych na dominujące na tym rynku BSkyB, zakomunikował ostro rywali brytyjskiej platformy DTH, sieć kablowa Virgin Media.

Na początku lipca br. Komisja Europejska opublikowała swoje ostateczne stanowisko odnośnie brytyjskiego rynku płatnej telewizji. Dyrektoriat ds. Konkurencji podtrzymał swoją wstępną opinię z wiosny br., wedle której narastająca konkurencja na rynku serwisów wideo premium czyni regulacje coraz mniej uzasadnionymi.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama