TuBiedronka z 70 tys. użytkowników

Publikacja: 04.02.2011 09:11

Z naszych nieoficjalnych informacji wynika, że właśnie tylu aktywnych użytkowników zdobyła usługa przez rok działania. [b]Biedronka[/b] traktuje ją jako jeden z wielu dodatkowych projektów do podstawowej działalności. Wirtualny operator korzysta z infrastruktury [b]Polskiej Telefonii Cyfrowej[/b].

Dyskontowa sieć Biedronka jako wirtualny operator MVNO zadebiutowała w styczniu 2009 r. Wtedy minuta rozmowy do wszystkich sieci (bez [b]Play[/b]) kosztowała 0,33 zł a sms 0,14 zł. Teraz firma podaje na stronie, że minuta połączenia (bez Play) kosztuje 0,25 zł.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić
Telekomunikacja
Kto zmiecie SMS-y? Do tych rozwiązań komunikacyjnych należy przyszłość
Materiał Promocyjny
Nest Lease wkracza na rynek leasingowy i celuje w TOP10