Reklama

Telekomy na Facebooku czyli siła fanpage’u

Publikacja: 08.11.2013 13:00

Sotrender opublikował kolejne już zestawienie dotyczące działań firm różnych branż w internecie. Portal społecznościowy Facebook jest miejscem promocji i reklamy również dla operatorów telekomunikacyjnych.

Październikowe zestawienie pokazuje, że wciąż najsilniejsi w sieci są Orange Polska wraz ze swoimi reklamowymi „przedstawicielami” Sercem i Rozumem oraz Play. Te same konta mogą pochwalić się największą aktywnością swoich fanów. W zestawieniu czynny uczestników fanpage’a jest też Plus, który nie znalazł się w zestawieniach największego wzrostu zainteresowania na Facebooku.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama