Telekomy na Facebooku czyli siła fanpage’u

Publikacja: 08.11.2013 13:00

Sotrender opublikował kolejne już zestawienie dotyczące działań firm różnych branż w internecie. Portal społecznościowy Facebook jest miejscem promocji i reklamy również dla operatorów telekomunikacyjnych.

Październikowe zestawienie pokazuje, że wciąż najsilniejsi w sieci są Orange Polska wraz ze swoimi reklamowymi „przedstawicielami” Sercem i Rozumem oraz Play. Te same konta mogą pochwalić się największą aktywnością swoich fanów. W zestawieniu czynny uczestników fanpage’a jest też Plus, który nie znalazł się w zestawieniach największego wzrostu zainteresowania na Facebooku.

Procentowo najwięcej fanów zyskał inaugurujący swoją działalność w kwietniu bieżącego roku nju mobile, ale również UPC Polska oraz Cyfrowy Polsat. Nju Mobile, którego konto charakteryzuje się wpisami humoru absurdalnego zwiększyło liczbę swoich miłośników o niespełna połowę w stosunku do września.

Autorzy raportu właśnie w tym absurdzie doszukują się źródeł sukcesu marek nju i Heyah, których użytkownicy należą do najbardziej zaangażowanych we wszelkie wirtualne aktywności.

Jeśli chodzi o Play wynik 2 miliony fanów, którzy polubili witrynę najmłodszego, polskiego operatora nie jest zaskoczeniem. Sieć od początku swojej działalności bardzo duży nacisk kładła na brandowanie w świadomości użytkowników za pomocą sieci.

Informacje pochodzą z raportu Fanpage Trends za Październik 2013 przygotowanego przez Sotrender.

Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
Jaką Vitarą na różne tereny? Przewodnik po możliwościach Suzuki
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Materiał Promocyjny
Warta oferuje spersonalizowaną terapię onkologiczną
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić
Materiał Promocyjny
Psychologia natychmiastowej gratyfikacji w erze cyfrowej