Reklama

Telekomy na Facebooku czyli siła fanpage’u

Publikacja: 08.11.2013 13:00

Sotrender opublikował kolejne już zestawienie dotyczące działań firm różnych branż w internecie. Portal społecznościowy Facebook jest miejscem promocji i reklamy również dla operatorów telekomunikacyjnych.

Październikowe zestawienie pokazuje, że wciąż najsilniejsi w sieci są Orange Polska wraz ze swoimi reklamowymi „przedstawicielami” Sercem i Rozumem oraz Play. Te same konta mogą pochwalić się największą aktywnością swoich fanów. W zestawieniu czynny uczestników fanpage’a jest też Plus, który nie znalazł się w zestawieniach największego wzrostu zainteresowania na Facebooku.

Procentowo najwięcej fanów zyskał inaugurujący swoją działalność w kwietniu bieżącego roku nju mobile, ale również UPC Polska oraz Cyfrowy Polsat. Nju Mobile, którego konto charakteryzuje się wpisami humoru absurdalnego zwiększyło liczbę swoich miłośników o niespełna połowę w stosunku do września.

Autorzy raportu właśnie w tym absurdzie doszukują się źródeł sukcesu marek nju i Heyah, których użytkownicy należą do najbardziej zaangażowanych we wszelkie wirtualne aktywności.

Jeśli chodzi o Play wynik 2 miliony fanów, którzy polubili witrynę najmłodszego, polskiego operatora nie jest zaskoczeniem. Sieć od początku swojej działalności bardzo duży nacisk kładła na brandowanie w świadomości użytkowników za pomocą sieci.

Reklama
Reklama

Informacje pochodzą z raportu Fanpage Trends za Październik 2013 przygotowanego przez Sotrender.

Telekomunikacja
Internet z KPO mocno opóźniony? Gotowe tylko 25 proc. sieci
Materiał Promocyjny
MLP Group z jedną z największych transakcji najmu w Niemczech
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama