Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 22.06.2025 10:36 Publikacja: 07.02.2012 13:58
Z przeprowadzonych we wrześniu ubiegłego rok badań Ericsson Consumer Lab wynika, że tylko co trzeci klient sieci komórkowych w Polsce chociaż raz zmienił dostawcę usług, podczas gdy 2/3 abonentów pozostaje wiernych pierwszemu usługodawcy.
Najwięcej klientów, którzy zmieniali operatora ma sieć Play, która weszła później na rynek od trójki swych głównych konkurentów i musiała zachęcać użytkowników komórek do zmiany usługodawcy. Tylko 15 proc. abonentów Playa to osoby, które nigdy nie zmieniły sieci.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas