Reklama

Klienci T-Mobile w Polsce najrzadziej zmieniają sieć

Publikacja: 07.02.2012 13:58

Z przeprowadzonych we wrześniu ubiegłego rok badań Ericsson Consumer Lab wynika, że tylko co trzeci klient sieci komórkowych w Polsce chociaż raz zmienił dostawcę usług, podczas gdy 2/3 abonentów pozostaje wiernych pierwszemu usługodawcy.

Najwięcej klientów, którzy zmieniali operatora ma sieć Play, która weszła później na rynek od trójki swych głównych konkurentów i musiała zachęcać użytkowników komórek do zmiany usługodawcy. Tylko 15 proc. abonentów Playa to osoby, które nigdy nie zmieniły sieci.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Wiedza, która trafia w punkt. Prosto do Ciebie. Zamów już dziś!
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama