Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 18.09.2025 07:46 Publikacja: 07.02.2012 13:58
Z przeprowadzonych we wrześniu ubiegłego rok badań Ericsson Consumer Lab wynika, że tylko co trzeci klient sieci komórkowych w Polsce chociaż raz zmienił dostawcę usług, podczas gdy 2/3 abonentów pozostaje wiernych pierwszemu usługodawcy.
Najwięcej klientów, którzy zmieniali operatora ma sieć Play, która weszła później na rynek od trójki swych głównych konkurentów i musiała zachęcać użytkowników komórek do zmiany usługodawcy. Tylko 15 proc. abonentów Playa to osoby, które nigdy nie zmieniły sieci.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
W naborze na stanowisko prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej nie brakowało chętnych. Mogło wpłynąć nawet ki...
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas