Operator telefonii VoIP wybiera się na NewConnect. Debiut planowany jest na II kwartał bieżącego roku. Spółka zamierza pozyskać z rynku 2 mln zł.

Jak podaje, te stosunkowo niewielkie środki zostaną przeznaczone „m.in. na kontynuację procesu konsolidacji polskiego rynku VoIP, ekspansję na sąsiednie rynki (głównie kraje Europy Centralnej oraz Wschodniej) oraz budowanie kanałów sprzedaży pośredniej i bezpośredniej dla nowych marek”.

Spółka zmieniła markę na [b]Aiton Caldwell[/b], pod którą zamierza świadczyć te sam zakres usług, co do tej pory: telefonię VoIP dla klientów indywidualnych oraz małych i średnich firm, jak również usługi dodane na swojej platformie IP.

W ubiegłym roku spółka przejęła od [b]O2[/b] klientów platformy Tlenofon. Aiton Caldwell szacuje swój udział w rynku telefonii VoIP (za pośrednictwem publicznej sieci) na 40 proc., ale nie podaje ilu ma aktywnych abonentów.

[link=http://rpkom.home.pl/files/aiton_caldwell_11-02-10_prezentacja.ppt]Prezentacja z konferencji prasowej Aiton Caldwell[/link] (.ppt, 1,8 MB)