CSR-owy projekt Polkomtela

Publikacja: 20.11.2013 12:37

Polkomtel, operator sieci Plus prowadzi akcję charytatywną, aktywizującą społecznie użytkowników. W ramach akcji „Pomagaj z Plusem” klienci sieci mogą wskazać jedną z ośmiu fundacji, którą telekom zasili w ich imieniu, przekazując kwotę odpowiadająca 10 proc. wartości doładowania karty SIM.

Wszystkie środki z doładowania pozostają na koncie klienta, a pieniądze w całości przekazuje Plus. Im większa jest kwota doładowania – tym więcej Plus przekazuje fundacjom.

Akcja ruszyła wczoraj i wspiera ją kampania z udziałem Macieja Rocka pod hasłem „Bądź sobą, ładuj dobrem!”.

W trakcie akcji klient może zarówno zmienić fundację, jak i wcześniej zrezygnować z uczestnictwa.

Oprócz Fundacji Polsat w akcji biorą udział także Fundacja Radia ZET, Fundacja Świętego Mikołaja, Fundacja Przyjaciółka, Stowarzyszenie Wiosna (Szlachetna Paczka), Edukacyjna Fundacja im. prof. Romana Czerneckiego EFC Fundacja Herosi, Fundacja Rodzin Adopcyjnych.

Polkomtel nie zdradza pomysłodawcy akcji, ani efektu podatkowego, jaki może uzyskać dzięki realizacji pomysłu.

Telekomunikacja
Eldorado 5G dobiega końca, a firmy tną etaty. Co z Polską?
Materiał Promocyjny
Tajniki oszczędnościowych obligacji skarbowych. Możliwości na różne potrzeby
Telekomunikacja
Do kogo przenoszą się klienci sieci komórkowych. Jest największy przegrany
Telekomunikacja
To już wojna w telefonii na kartę. Sieci komórkowe mają nowy haczyk na klientów
Telekomunikacja
Polski internet mobilny właśnie mocno przyspieszył. Efekt nowego pasma 5G
Telekomunikacja
Nowy lider wyścigu internetowych grup w Polsce. Przełomowy moment dla Polsatu