Reklama

CSR-owy projekt Polkomtela

Publikacja: 20.11.2013 12:37

Polkomtel, operator sieci Plus prowadzi akcję charytatywną, aktywizującą społecznie użytkowników. W ramach akcji „Pomagaj z Plusem” klienci sieci mogą wskazać jedną z ośmiu fundacji, którą telekom zasili w ich imieniu, przekazując kwotę odpowiadająca 10 proc. wartości doładowania karty SIM.

Wszystkie środki z doładowania pozostają na koncie klienta, a pieniądze w całości przekazuje Plus. Im większa jest kwota doładowania – tym więcej Plus przekazuje fundacjom.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama