„Tylko operatorzy są w stanie upowszechnić usługę mobilnych płatności”

Publikacja: 16.06.2010 00:00

Tylko duże firmy mają szansę na upowszechnienie usługi mobilnych płatności – uważa firma doradcza Frost & Sullivan. – Inicjatywy takie jak mPay, czy też niedawno wprowadzony system SkyCash, są potrzebne i pożądane na rynku, zwłaszcza ze względu na przekonywanie Polaków do systemu mobilnych płatności. Obecnie, firmy te wciąż mają szansę na pozyskanie sporych udziałow w rynku. W długoterminowej perspektywie jednak, rynek będzie należał do operatorów komórkowych oraz instytucji finansowych – czytamy komentarzu Edyty Kosowskiej, analityka rynku ICT z Frost & Sullivan.

Miesięczny limit darmowych artykułów został wyczerpany

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl!

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Czytaj bez ograniczeń artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Telekomunikacja
Uwaga na nowe pułapki w roamingu. Jak za granicą łączyć się taniej lub za darmo
Telekomunikacja
Gigant ogłasza przełom w łączności. To zupełnie nowa jakość
Telekomunikacja
To ma być przełom w tworzeniu ultraszybkiego internetu 6G. Znika wielka przeszkoda
Materiał Promocyjny
Mobilne ekspozycje Huawei już w Polsce – 16 maja odwiedzi Katowice
Materiał Promocyjny
Mity i fakty – Samochody elektryczne nie są ekologiczne
Telekomunikacja
Eldorado 5G dobiega końca, a firmy tną etaty. Co z Polską?