Aktualizacja: 11.05.2025 12:05 Publikacja: 16.06.2010 00:00
Tylko duże firmy mają szansę na upowszechnienie usługi mobilnych płatności – uważa firma doradcza Frost & Sullivan. – Inicjatywy takie jak mPay, czy też niedawno wprowadzony system SkyCash, są potrzebne i pożądane na rynku, zwłaszcza ze względu na przekonywanie Polaków do systemu mobilnych płatności. Obecnie, firmy te wciąż mają szansę na pozyskanie sporych udziałow w rynku. W długoterminowej perspektywie jednak, rynek będzie należał do operatorów komórkowych oraz instytucji finansowych – czytamy komentarzu Edyty Kosowskiej, analityka rynku ICT z Frost & Sullivan.
Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.
Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas