Aktualizacja: 11.05.2025 09:12 Publikacja: 15.05.2018 07:30
Telestrada znów (nieuczciwie) łowi
Spółka wobec której Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wydał decyzję w 2012 r. znów narusza prawo. Skarżą się na to już dziesiątki klientów wprowadzonych w błąd, a urzędnicy potwierdzają, że działaniu Telestrady przyjrzą się po raz kolejny. Telestrada to przedsiębiorca telekomunikacyjny świadczący usługi telefoniczne. Ma blisko 100 tys. abonentów, ale chce mieć znacznie więcej. Dlatego ruszyła z ofertą „szalenie korzystnej” umowy na świadczenie usług telefonicznych. Reklamuje ją hasłem „Rozmowy komórkowe – 17,99 zł bez limitu”. Sęk w tym, że w odległym punkcie regulaminu czytamy, że opłata ta obowiązuje tylko do 50 minut miesięcznie. Po przekroczeniu tego progu trzeba już zapłacić blisko 38 zł – czyli stawkę rynkową. S. B4
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas