Reklama
Rozwiń
Reklama

M2M tylko dla CDMA?

Publikacja: 04.03.2011 16:06

– Kiedy rozpoczyna się rozmowy z przedsiębiorstwami użyteczności publicznej na temat wdrożenia rozwiązań telemetrycznych, to trudno wynegocjować z nimi większe kwoty. W skali miesiąca są gotowi płacić na poziomie centów, a nie euro, od jednej karty SIM – mówił na branżowej konferencji w Londynie Sing Nat, szef portugalskiego operatora sieci CDMA 450 Zapp, cytowany przez Mobile Business Briefing.

Według niego, dla już działających operatorów nie ma większego sensu w alokowaniu wykorzystywanych zasobów radiowych dla rozwiązań M2M. Nie będzie również sensu w przyszłości, w nowobudowanych na niskich zakresach częstotliwości sieciach LTE, w których priorytetem będą usługi detaliczne. Zdaniem Singa Nata, wszystko to razem może utrudnić dużym operatorom zaoferowanie szytych na miarę rozwiązań telemetrycznych dla dużych klientów.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama