Polkomtel zleca na zewnątrz sprzedaż kart prepaid

Polkomtel wyprowadził poza firmę zarządzanie zespołami sprzedaży kart prepaid: Simplus, 36,6, i Sami Swoi.

Publikacja: 08.10.2009 00:00

Outsourcingiem zajęła się łódzka firma Target BPO, która przejmie od Polkomtela rekrutację i szkolenie zespołów sprzedaży, zarządzanie narzędziami sprzedaży, flotą samochodową i opiekę nas punktami sprzedaży w całej Polsce. Target BPO wcześniej była znana jako Target Polska. Firma jest częścią grupu kapitałowej, do której należy także m.in. Media4mat, wydawca gazety Echo Miasta. Umowa Polkomtela z Target BPO będzie obowiązywać przez dwa lata. {

119 zł za rok czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
Suzuki e VITARA jest w pełni elektryczna
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Materiał Promocyjny
Warta oferuje spersonalizowaną terapię onkologiczną
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego