Polkomtel zleca na zewnątrz sprzedaż kart prepaid

Polkomtel wyprowadził poza firmę zarządzanie zespołami sprzedaży kart prepaid: Simplus, 36,6, i Sami Swoi.

Publikacja: 08.10.2009 00:00

Outsourcingiem zajęła się łódzka firma Target BPO, która przejmie od Polkomtela rekrutację i szkolenie zespołów sprzedaży, zarządzanie narzędziami sprzedaży, flotą samochodową i opiekę nas punktami sprzedaży w całej Polsce. Target BPO wcześniej była znana jako Target Polska. Firma jest częścią grupu kapitałowej, do której należy także m.in. Media4mat, wydawca gazety Echo Miasta. Umowa Polkomtela z Target BPO będzie obowiązywać przez dwa lata. {

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić
Telekomunikacja
Kto zmiecie SMS-y? Do tych rozwiązań komunikacyjnych należy przyszłość
Materiał Promocyjny
Nest Lease wkracza na rynek leasingowy i celuje w TOP10