Polkomtel zleca na zewnątrz sprzedaż kart prepaid

Polkomtel wyprowadził poza firmę zarządzanie zespołami sprzedaży kart prepaid: Simplus, 36,6, i Sami Swoi.

Publikacja: 08.10.2009 00:00

Outsourcingiem zajęła się łódzka firma Target BPO, która przejmie od Polkomtela rekrutację i szkolenie zespołów sprzedaży, zarządzanie narzędziami sprzedaży, flotą samochodową i opiekę nas punktami sprzedaży w całej Polsce. Target BPO wcześniej była znana jako Target Polska. Firma jest częścią grupu kapitałowej, do której należy także m.in. Media4mat, wydawca gazety Echo Miasta. Umowa Polkomtela z Target BPO będzie obowiązywać przez dwa lata. {

79 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
Przed wyjazdem na upragniony wypoczynek
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić