Zarejestrowana we Włoszech internetowa platforma wideo na żądanie Chili działa w Polsce od kilku lat, ale teraz chce mocniej zaistnieć w świadomości widzów i planuje akcję promocyjną – wynika z informacji przekazanej rpkom.pl przez przedstawicielkę serwisu.
Chili, działające w Polsce od 2015 r. ma 220 tys. zarejestrowanych użytkowników – podała nam Claudia Tomassini, wspierająca Chili pod względem public relations.
Łącznie z platformy, która sprzedawała również zabawki i gry stanowiące element promocji produkcji filmowych (tzw. merchendise) korzysta 2,8 mln osób w kilku krajach.
Chili działa w modelu transactional video on demand (TVOD), czyli jako wypożyczalnia i sklep z filmami. Podaje, że wśród akcjonariuszy platformy są amerykańskie studia filmowe Paramount Pictures, Sony Pictures Entertainment, 20th Century Fox, Viacom i Warner Bros.
Ceny za wypożyczenie filmu zaczynają się od 3,90 zł, ale za film premierowy trzeba około 10 zł.