Platforma TVoD Chili ma w Polsce blisko ćwierć miliona użytkowników

Publikacja: 03.06.2019 17:32

Zarejestrowana we Włoszech internetowa platforma wideo na żądanie Chili działa w Polsce od kilku lat, ale teraz chce mocniej zaistnieć w świadomości widzów i planuje akcję promocyjną – wynika z informacji przekazanej rpkom.pl przez przedstawicielkę serwisu.

Chili, działające w Polsce od 2015 r.  ma 220 tys. zarejestrowanych użytkowników – podała nam Claudia Tomassini, wspierająca Chili pod względem public relations.

Łącznie z platformy, która sprzedawała również zabawki i gry stanowiące element promocji produkcji filmowych (tzw. merchendise) korzysta 2,8 mln osób w kilku krajach.

Chili działa w modelu transactional video on demand (TVOD), czyli jako wypożyczalnia i sklep z filmami. Podaje, że wśród akcjonariuszy platformy są amerykańskie studia filmowe Paramount Pictures, Sony Pictures Entertainment, 20th Century Fox, Viacom i Warner Bros.

Ceny za wypożyczenie filmu zaczynają się od 3,90 zł, ale za film premierowy trzeba około 10 zł.

Zakup filmu (poza promocją) na własność to koszt od 19,9 zł do 74,9 zł.

Zarejestrowana we Włoszech internetowa platforma wideo na żądanie Chili działa w Polsce od kilku lat, ale teraz chce mocniej zaistnieć w świadomości widzów i planuje akcję promocyjną – wynika z informacji przekazanej rpkom.pl przez przedstawicielkę serwisu.

Chili, działające w Polsce od 2015 r.  ma 220 tys. zarejestrowanych użytkowników – podała nam Claudia Tomassini, wspierająca Chili pod względem public relations.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Telekomunikacja
Eldorado 5G dobiega końca, a firmy tną etaty. Co z Polską?
Materiał Promocyjny
Wykup samochodu z leasingu – co warto wiedzieć?
Telekomunikacja
Do kogo przenoszą się klienci sieci komórkowych. Jest największy przegrany
Telekomunikacja
To już wojna w telefonii na kartę. Sieci komórkowe mają nowy haczyk na klientów
Telekomunikacja
Polski internet mobilny właśnie mocno przyspieszył. Efekt nowego pasma 5G
Telekomunikacja
Nowy lider wyścigu internetowych grup w Polsce. Przełomowy moment dla Polsatu