Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 18.09.2025 05:07 Publikacja: 07.05.2010 09:02
Foto: ROL
[obrazek=http://grafik.rp.pl/grafika/501645,514908,3.jpg”/>
[b]Netia[/b], we współpracy z partnerami technologicznymi, wprowadziła innowacyjne rozwiązanie o nazwie [b]Virtual Contact Center[/b]. Jest to rozwiązanie dla firm, które potrzebują nowoczesnych i wydajnych rozwiązań, usprawniających jakość kontaktu ze swoimi klientami. Poprzez wdrożenie w modelu PaaS (Platform as a Service) Netia umożliwia swoim klientom korzystanie z najnowocześniejszych rozwiązań bez konieczności ponoszenia własnych inwestycji, przy jednoczesnym obniżeniu kosztów utrzymania systemów teleinformatycznych. Takie rozwiązanie – które dodatkowo zapewnia pełną skalowalność projektu – bardzo istotnie zwiększa efektywność biznesową przedsiębiorstw.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
W naborze na stanowisko prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej nie brakowało chętnych. Mogło wpłynąć nawet ki...
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas