[obrazek=http://grafik.rp.pl/grafika/501645,514908,3.jpg”/>
[b]Netia[/b], we współpracy z partnerami technologicznymi, wprowadziła innowacyjne rozwiązanie o nazwie [b]Virtual Contact Center[/b]. Jest to rozwiązanie dla firm, które potrzebują nowoczesnych i wydajnych rozwiązań, usprawniających jakość kontaktu ze swoimi klientami. Poprzez wdrożenie w modelu PaaS (Platform as a Service) Netia umożliwia swoim klientom korzystanie z najnowocześniejszych rozwiązań bez konieczności ponoszenia własnych inwestycji, przy jednoczesnym obniżeniu kosztów utrzymania systemów teleinformatycznych. Takie rozwiązanie – które dodatkowo zapewnia pełną skalowalność projektu – bardzo istotnie zwiększa efektywność biznesową przedsiębiorstw.
Netia jest pierwszym alternatywnym operatorem telekomunikacyjnym w Polsce, który wprowadza rozwiązanie łączące obszary telekomunikacji oraz realizacji procesów biznesowych (w zakresie kontaktu z klientami firmy swojego klienta) na jednej spójnej platformie. Usługa jest udostępniana w modelu miesięcznego wynajmu i jest niezależna od lokalizacji stanowiska pracy. Stanowi to atrakcyjną ofertę szczególnie dla firm działających na rynku call/contact center lub firm, których sukces rynkowy jest istotnie zależny od dobrego i skutecznego kontaktu z klientem, posiadających lub planujących uruchomienie własnego call/contact center.
[srodtytul]Niewielkie wymagania, niskie koszta[/srodtytul]
Główną przewagą tego rozwiązania są niewielkie potrzeby związane z infrastrukturą klienta, ograniczające się zwykle do usług dostępu do internetu. Jedynym wymaganiem, które musi spełniać przedsiębiorstwo, aby być klientem usługi Wirtualne Call Center jest posiadanie stabilnego łącza internetowego. Każdy kanał komunikacji obsługiwany przez usługę będzie realizowany w technologii IP, stąd nie ma innych wymagań technicznych.