Nowoczesne call center i contact center dla firm różnej wielkości

Netia we współpracy z partnerami technologicznymi, wprowadziła na polski rynek innowacyjne rozwiązanie o nazwie Virtual Contact Center, które łączy w sobie funkcje telekomunikacyjne oraz realizacji procesów biznesowych. Dzięki temu, że system bazuje w całości na internetowym protokole IP, pozwala na łatwą integrację z innymi rozwiązaniami oraz zapewnia bardzo dużą skalowalność przy minimalnych nakładach inwestycyjnych ze strony klienta.

Publikacja: 07.05.2010 09:02

Nowoczesne call center i contact center dla firm różnej wielkości

Foto: ROL

[obrazek=http://grafik.rp.pl/grafika/501645,514908,3.jpg”/>

[b]Netia[/b], we współpracy z partnerami technologicznymi, wprowadziła innowacyjne rozwiązanie o nazwie [b]Virtual Contact Center[/b]. Jest to rozwiązanie dla firm, które potrzebują nowoczesnych i wydajnych rozwiązań, usprawniających jakość kontaktu ze swoimi klientami. Poprzez wdrożenie w modelu PaaS (Platform as a Service) Netia umożliwia swoim klientom korzystanie z najnowocześniejszych rozwiązań bez konieczności ponoszenia własnych inwestycji, przy jednoczesnym obniżeniu kosztów utrzymania systemów teleinformatycznych. Takie rozwiązanie – które dodatkowo zapewnia pełną skalowalność projektu – bardzo istotnie zwiększa efektywność biznesową przedsiębiorstw.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

99 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX