Reklama
Rozwiń
Reklama

Liberty Global na akwizycyjnym głodzie

120 mld dolarów, jakie mogą zmienić właściciela w wyniku sprzedaży udziałów Verizon Wireless budzi duży szacunek, ale akwizycyjna energia właściela UPC Polska – szacunek nie mniejszy. W ciągu ostatnich trzech lat Liberty Global wydało na akwizycje 38 mld dolarów. Akcjonariusze koncernu, póki co mają, wszelkie powody do zadowolenia. Analitycy w większości też, choć wedle niektórych Liberty rozpędza finansową kulę śnieżną

Publikacja: 08.04.2013 09:00

Liberty Global na akwizycyjnym głodzie

Foto: ROL

W tym roku nie mieliśmy jeszcze miesiąca bez informacji o nowej transakcji amerykańskiego koncernu kontrolowanego przez Johna Malone’a. W styczniu dokupił akcje belgijskiego Telenetu, w lutym zaszokował wizją przejęcia brytyjskiego Virgin Media, a w marcu zelektryzował apetytem na swojego głównego rywala w Holandii, kupując poważny pakiet akcji Ziggo.

Powrót do Ameryki

Pozostało jeszcze 94% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama