Aktualizacja: 09.05.2025 11:23 Publikacja: 13.12.2010 09:38
Foto: ROL
Między grudniem 2009 r. a czerwcem 2010 r. w Polsce przybyło zaledwie 2,6 tys. abonentów usług telekomunikacyjnych dostarczonych w oparciu o rozwiązania [b]Fibre To The Home (FTTH)[/b]. Serwis rpkom.pl uzyskał szczegółowe dla rynku polskiego, które uzupełniają raport rynku FTTx wydany w połowie listopada przez[b] FTTH Council Europe[/b], o którym [link=http://www.rp.pl/artykul/564655.html]pisaliśmy już tutaj[/link].
Co ciekawe, z danych organizacji promującej dostęp światłowodowy wynika, że penetracja FTTH w Polsce (liczba subskrybentów) w porównaniu z technologicznym zasięgiem usługi wynosi zaledwie 26,4 proc. FTTH Council Europe wyliczyło bowiem, że abonentów jest 23,86 tys. (stan na czerwiec 2010 r.), a liczba budynków zasięgu usługi ([b]Homes Passed[/b]) to 90,26 tys.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas