Reklama

Kosztowne kanały na multipleksie

Nowe cyfrowe stacje, jakie ruszą w ramach MUX8 naziemnej telewizji cyfrowej, tylko w pierwszym roku nadawania będą kosztować każdego z nadawców przynajmniej kilkanaście milionów złotych. A ich reklamowe przychody zaczną równoważyć koszty dopiero najwcześniej w trzy lata od startu – zakładają nadawcy.

Publikacja: 18.11.2015 07:00

Kosztowne kanały na multipleksie

Foto: ROL

Nowi nadawcy kanałów Zoom TV, Kiwi TV, WP1 i #TV, jakie wystartuj wraz z multipleksem ósmym naziemnej telewizji prawdopodobnie w połowie przyszłego roku , zakładają, że wpływy nowych kanałów nie zaczną równoważyć kosztów wcześniej niż po trzecim roku nadawania. Różnie szacują jednak swoje nakłady na nowe stacje. – Zakładamy, że inwestycje związane z tym kanałem będą podobne do kosztów Stopklatki, a więc sięgną 30 mln zł – zapowiedział Bartosz Hojka, prezes Agory, która pracuje nad lifestylową stacją Kiwi TV.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama