Nie ma modelu biznesowego dla dystrybucji wideo w sieci

– Naszą strategią nie jest rola pierwszego gracza testującego takie rozwiązania. Nie mają one na razie wypracowanego żadnego modelu biznesowego – mówi w rozmowie z rpkom.pl Katarzyna Kieli,dyrektor zarządzająca Discovery Networks w rejonie CEEMEA. Firmę interesuje natomiast naziemna telewizja cyfrowa: bierze udział w konkursie na uzupełnienie oferty programowej MUX I

Publikacja: 22.04.2013 07:00

Nie ma modelu biznesowego dla dystrybucji wideo w sieci

Foto: ROL

rpkom.pl: – Wasz kanał TLC ruszył w Polsce w HD. Zamierzacie wprowadzać w tym standardzie kolejne?

Katarzyna Kieli:  – Polski rynek, jeżeli chodzi o HD, jest jednym z najlepiej rozwiniętych rynków europejskich. Dlatego dla nas jest pierwszym, na którym w tak dużym stopniu wchodzimy w HD i prowadzimy tzw. simulcasty [równoległe nadawanie stacji w standardowej rozdzielczości i wysokiej rozdzielczości czyli HD, od „high definition” – red.] To na pewno będzie częścią naszej strategii na ten rok. Nie sądzę, żeby ten proces zakończył się w tym roku, pewnie będzie trwał jeszcze w przyszłym. Na razie w HD nadajemy kanały Discovery i TLC. Naszym nowym dzieckiem na polskim rynku jest ID, który wystartował niespełna rok temu w nowej, odmienionej formie, ale ma dobrą dynamikę wzrostu.

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
BIO_REACTION 2025
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępczy biznes coraz bardziej profesjonalny. Jak ochronić firmę
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Pogodny dzień. Wiatr we włosach. Dookoła woda po horyzont