Nie ma modelu biznesowego dla dystrybucji wideo w sieci

– Naszą strategią nie jest rola pierwszego gracza testującego takie rozwiązania. Nie mają one na razie wypracowanego żadnego modelu biznesowego – mówi w rozmowie z rpkom.pl Katarzyna Kieli,dyrektor zarządzająca Discovery Networks w rejonie CEEMEA. Firmę interesuje natomiast naziemna telewizja cyfrowa: bierze udział w konkursie na uzupełnienie oferty programowej MUX I

Publikacja: 22.04.2013 07:00

Nie ma modelu biznesowego dla dystrybucji wideo w sieci

Foto: ROL

rpkom.pl: – Wasz kanał TLC ruszył w Polsce w HD. Zamierzacie wprowadzać w tym standardzie kolejne?

Katarzyna Kieli:  – Polski rynek, jeżeli chodzi o HD, jest jednym z najlepiej rozwiniętych rynków europejskich. Dlatego dla nas jest pierwszym, na którym w tak dużym stopniu wchodzimy w HD i prowadzimy tzw. simulcasty [równoległe nadawanie stacji w standardowej rozdzielczości i wysokiej rozdzielczości czyli HD, od „high definition” – red.] To na pewno będzie częścią naszej strategii na ten rok. Nie sądzę, żeby ten proces zakończył się w tym roku, pewnie będzie trwał jeszcze w przyszłym. Na razie w HD nadajemy kanały Discovery i TLC. Naszym nowym dzieckiem na polskim rynku jest ID, który wystartował niespełna rok temu w nowej, odmienionej formie, ale ma dobrą dynamikę wzrostu.

19 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić