Aktualizacja: 09.05.2025 22:30 Publikacja: 28.05.2014 10:53
Spośród operatorów telekomunikacyjnych w kwietniu br. swoje wydatki reklamowe na media (bez Internetu) zwiększył jedynie P4, operator sieci Play – wynika z cennikowych danych Kantar Media. W ciągu miesiąca wydał ponad 31 mln zł, o 5,16 mln zł więcej niż w kwietniu 2012 roku. Oznacza to wzrost o około 20 proc. rok do roku.
Pozostałe największe telekomy ograniczały wydatki. Orange Polska wg. cenników przeznaczył na promocję usług o 16,1 proc. mniej niż w kwietniu 2013 r. Na miesięczną kampanię przeznaczył 42,26 mln zł. Polkomtel, operator sieci Plus, zmniejszył budżet reklamowy o 3,8 mln zł do 29,43 mln zł, wydając o 11,4 proc. mniej niż rok temu w analogicznym okresie.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas