Kantar Media: w kwietniu wydatki na reklamę zwiększyło tylko P4. Nie licząc Internetu

Publikacja: 28.05.2014 10:53

Spośród operatorów telekomunikacyjnych w kwietniu br. swoje wydatki reklamowe na media (bez Internetu) zwiększył jedynie P4, operator sieci Play – wynika z cennikowych danych Kantar Media. W ciągu miesiąca wydał ponad 31 mln zł, o 5,16 mln zł więcej niż w kwietniu 2012 roku. Oznacza to wzrost o około 20 proc. rok do roku.

Pozostałe największe telekomy ograniczały wydatki. Orange Polska wg. cenników  przeznaczył na promocję usług o 16,1 proc. mniej niż w kwietniu 2013 r. Na miesięczną kampanię przeznaczył 42,26 mln zł. Polkomtel, operator sieci Plus, zmniejszył budżet reklamowy o 3,8 mln zł do 29,43 mln zł, wydając o 11,4 proc. mniej niż rok temu w analogicznym okresie.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem