Aktualizacja: 12.05.2025 02:52 Publikacja: 22.01.2018 07:30
Publiczna Jedynka zarobiła mniej na reklamach niż dwójka
Z czterech największych stacji tylko TVN zwiększył w ubiegłym roku wpływy reklamowe. Prawdziwe tąpnięcie straciła TVP1: straciła 18 proc. przychodów i spadła z podium. S. A4
Huawei dostał czarną polewkę od AT&T
Amerykański Kongres namawiał prywatne firmy aby powstrzymywały się przed współpracą z chińskimi producentami sprzętu telekomunikacyjnego. Apel odnosi skutek. Dwa tygodnie temu amerykański gigant telekomunikacyjny AT&T wycofał się z umowy na sprzedaż nowego telefonu Huawei – Mate10 Pro – potencjalnego konkurenta dla najnowszych produktów Apple i Samsunga. Dlaczego? Spółka nie wyjaśnia. Reuters szukając powodów cytuje kongresmena, który zastrzegając anonimowość oświadczył: – Jeśli któraś z amerykańskich firm będzie powiązana biznesowo z Huaweiem lub chińskim operatorem China Mobile będzie jej o wiele trudniej zdobyć kontrakt na realizowanie zamówień publicznych. (…) Czy problemy chińskich firm na amerykańskim rynku mogą mieć jakiś wpływ na polski rynek? Ministerstwo Cyfryzacji odpowiedziało, że interesujące nas wydarzenia są poza jego kompetencjami. Przewodniczący Sejmowej Komisji CNiT Paweł Pudłowski stwierdził, że temat nie był przedmiotem wcześniejszych prac, ale po rozmowie z nami zaproponuje prezydium komisji, by zająć się sprawą. (…) Play napisał: – Nasi klienci cenią Huawei i są zadowoleni. To solidny partner biznesowy. Chętnie poznamy stanowisko polskiego oddziału firmy na ten temat. S. A12
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas