Aktualizacja: 30.06.2025 23:18 Publikacja: 30.10.2013 07:30
Foto: ROL
Rpkom.pl: Dla operatorów stacjonarnych sieci WiFi to jeden ze sposobów zapewnienia mobilności klientom, a więc element ważny. Porozmawiajmy na początek o tym, według jakich kryteriów można dzielić sieci WiFi?
Leszek Sankowski: – Jednym ze sposobów takich podziałów jest podział według typu klienta, co widać po podejściu Netii do tej technologii. Naszą strategię w obszarze WiFi można podzielić na cztery segmenty. Pierwszy z nich to segment klientów indywidualnych i tu strategia polega na dostarczeniu klientowi indywidualnemu usługi ADSL, VDSL, czy FTTH z routerem WiFi, który następnie rozsiewa sygnał po domu. Klient indywidualny otrzymuje w tym modelu dwie sieci: tzw. SSID, na jego własne potrzeby oraz drugą – otwartą sieć społecznościową FON. Dzięki współpracy właśnie z FON-em, oferujemy naszym klientom nie tylko ćwierć miliona darmowych hot spotów w Polsce, ale również 12 milionów takich punktów na świecie.
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas