Aktualizacja: 11.05.2025 11:31 Publikacja: 29.06.2010 12:13
Belgijski urząd regulacyjny [i][b]Institut belge des services postaux et des telecommunications (L’IBPT)[/b][/i] nałożył karę 800 tys. euro na belgijskiego operatora narodowego [b]Belgacom[/b]. L’IBPT [link=http://www.bipt.be/en/383/ShowDoc/3291/Communications/Press_release___Belgacom_fined_for_violation_of_co.aspx]uznał[/link], że operator nie wywiązał się ze swoich obowiązków informacyjnych wobec abonentów, jakie narzuca prawo.
W lutym Belgacom dokonał modyfikacji w swojej ofercie usług dostępu do internetu: zmienił nazwy dwóch pakietów, podniósł ich ceny, przepustowości i limit miesięcznego transferu danych. Akcję informacyjną na ten temat operator rozpoczął tego samego dnia. L’IBPT uznał, że krok ten poczyniony został zbyt późno, uniemożliwiając abonentom zawczasu zrezygnować z terminowych kontraktów. Ponadto w niektórych komunikatach skierowanych do abonentów zabrakło informacji, iż z powodu zmian w warunkach świadczenia usług mają oni prawo do zerwania umowy bez kar umownych.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas