Huawei Enterprise stawia na konwergencję na rynku ICT i dystrybutorów

Publikacja: 20.05.2013 14:02

Huawei przedstawił pięcioletnią strategię rozwoju dla grupy biznesowej wyspecjalizowanej w rozwiązaniach komunikacyjnych – Huawei Enterprise. Firma zakłada, że  dochody ze sprzedaży grupy wzrosną z  2,7 mld dolarów w 2013 roku do 10 mld dolarów do roku 2017.

– Widzimy duży potencjał wzrostu na rynku klientów korporacyjnych. Konwergencja technologii teleinformatycznych stwarza Huawei możliwość uczestniczenia w procesie ewolucji tego sektora – uważa William Xu, CEO grupy biznesowej Huawei Enterprise.

Tylko 79 zł za pół roku czytania.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Partnera
Warunki rozwoju OZE w samorządach i korzyści z tego płynące
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Suzuki Moto Road Show już trwa. Znajdź termin w swoim mieście