Łukasz Wejchert chce łączyć WP i swoje biznesy

– Wp.pl ma np. olbrzymi zasięg, ale potrzebuje innowacji i Dirlango jest w stanie pomóc w tym, by dołączyć nowe projekty i nowe linie biznesowe do tej działalności – opowiada o planach przyszłej współpracy Łukasz Wejchert, właściciel firmy Dirlango, przez którą inwestuje na rynku intenrnetowym i mobilnym

Publikacja: 13.03.2014 07:00

Łukasz Wejchert

Łukasz Wejchert

Foto: Fotorzepa

– Kluczowe jest to, że pomiędzy tymi projektami istnieją synergie. Wp.pl ma np. olbrzymi zasięg, ale potrzebuje innowacji i Dirlango jest w stanie pomóc w tym, by dołączyć nowe projekty i nowe linie biznesowe do tej działalności. Drugą kwestią jest moje doświadczenie internetowe, dzięki czemu mogę wesprzeć zarząd z poziomu rady nadzorczej  w rozwijaniu strategii dla tej spółki. Możliwe są też projekty wspólne GWP i Dirlango, czyli wsparcie dla projektów Dirlango przez GWP – mówi w rozmowie z rpkom.pl. To mogą być zupełnie nowe przedsięwzięcia, ale też takie, w które Dirlango już jest pośrednio zaangażowane. – W portfelach funduszy, z którymi współpracuję – Passion Capital, Balderton Capital, Lake Star, Atomico, Index Ventures – są różne projekty: od Spotify po mechanizm Teralytics umożliwiający zbieranie informacji o profilu osób przebywających w czasie rzeczywistym na wskazanych obszarach (dzieje się to dzięki danym pozyskiwanym od operatorów komórkowych) – wylicza Wejchert. Nie podaje skali inwestycji już poczynionych przez jego firmę.

99zł za rok.
Bądź na bieżąco! Czytaj ile chcesz!

Kto zostanie nowym prezydentem? Kto zostanie nowym papieżem? Co się dzieje w USA? Nie przegap najważniejszych wydarzeń z kraju i ze świata!
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Lenovo i Motorola dalej rosną na polskim rynku