Platforma satelitarna Nc+ zmieni nazwę na „Platforma Canal+”. Taką informację ITI Neovision, spółka prowadząca platformę miała przekazać swoim kontrahentom.
Według ITI Neovision, powodem rebrandingu jest umocnienie marki Canal+ w portfolio oraz chęć „dalszych inwestycji w rozwój silnego ekosystemu Canal+” – informuje dziś portal Wirtualnemedia.pl.
To już oficjalna informacja. Potwierdza ją Piotr Kaniowski, kierownik ds. PR korporacyjnego, technologii i ofert w Nc+. Według niego firma chce przeprowadzić zmianę jak najszybciej, ale konkretnej daty nie podaje. Oficjalny termin to „druga polowa tego roku”.
Według Kaniowskiego, zmiana nazwy powoli nam na dalsze inwestycje w rozwój silnego ekosystemu Canal+, który nadal będzie łączył najlepszy sport, film i rozrywkę w jednym miejscu, w tym również w modelu OTT dzięki planowanej usłudze myCanal.
ITI Neovision kontrolowana jest przesz koncern Vivendi (51 proc.), TVN (32 proc.) oraz Liberty Global (właściciel UPC ma 17 proc. udziałów). TVN miał opcję sprzedaży udziałów francuskiej grupie, a obecnie może je upłynnić poprzez giełdę.