Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 15.09.2025 09:31 Publikacja: 25.05.2011 17:47
Szerokopasmowy dostęp oraz usługi głosowe stanowią powszechne narzędzie pracy małych i średnich polskich firm. Tej pierwszej usługi używa 100 proc. z nich, a drugiej 97-99 proc. – wynika z badania, jakie na zlecenie Aster Biznes przygotowała firma badawcza PMR Research.
We wnioskach z badania wskazano, że użytkowanie usług telefonicznych jest prawdopodobnie takie samo, jak internetowych, z tym że telefonia stacjonarna wyklucza niekiedy komórkową (i odwrotnie). Z tego powodu wskaźniki dla obu usług głosowych mogą być nieco niższe, niż dla szerokopasmowego dostępu.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
W naborze na stanowisko prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej nie brakowało chętnych. Mogło wpłynąć nawet ki...
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas