Reklama
Rozwiń
Reklama

100 proc. polskich MŚP korzysta z internetu i telefonu

Publikacja: 25.05.2011 17:47

Szerokopasmowy dostęp oraz usługi głosowe stanowią powszechne narzędzie pracy małych i średnich polskich firm. Tej pierwszej usługi używa 100 proc. z nich, a drugiej 97-99 proc. – wynika z badania, jakie na zlecenie Aster Biznes przygotowała firma badawcza PMR Research.

We wnioskach z badania wskazano, że użytkowanie usług telefonicznych jest prawdopodobnie takie samo, jak internetowych, z tym że telefonia stacjonarna wyklucza niekiedy komórkową (i odwrotnie). Z tego powodu wskaźniki dla obu usług głosowych mogą być nieco niższe, niż dla szerokopasmowego dostępu.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Wiedza, która trafia w punkt. Prosto do Ciebie. Zamów już dziś!
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama