100 proc. polskich MŚP korzysta z internetu i telefonu

Publikacja: 25.05.2011 17:47

Szerokopasmowy dostęp oraz usługi głosowe stanowią powszechne narzędzie pracy małych i średnich polskich firm. Tej pierwszej usługi używa 100 proc. z nich, a drugiej 97-99 proc. – wynika z badania, jakie na zlecenie Aster Biznes przygotowała firma badawcza PMR Research.

We wnioskach z badania wskazano, że użytkowanie usług telefonicznych jest prawdopodobnie takie samo, jak internetowych, z tym że telefonia stacjonarna wyklucza niekiedy komórkową (i odwrotnie). Z tego powodu wskaźniki dla obu usług głosowych mogą być nieco niższe, niż dla szerokopasmowego dostępu.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Lenovo i Motorola dalej rosną na polskim rynku