Aktualizacja: 09.05.2025 11:07 Publikacja: 25.05.2011 17:47
Szerokopasmowy dostęp oraz usługi głosowe stanowią powszechne narzędzie pracy małych i średnich polskich firm. Tej pierwszej usługi używa 100 proc. z nich, a drugiej 97-99 proc. – wynika z badania, jakie na zlecenie Aster Biznes przygotowała firma badawcza PMR Research.
We wnioskach z badania wskazano, że użytkowanie usług telefonicznych jest prawdopodobnie takie samo, jak internetowych, z tym że telefonia stacjonarna wyklucza niekiedy komórkową (i odwrotnie). Z tego powodu wskaźniki dla obu usług głosowych mogą być nieco niższe, niż dla szerokopasmowego dostępu.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas