Aktualizacja: 24.05.2025 17:43 Publikacja: 29.10.2013 13:02
Od dziś klienci Poczty Polskiej mogą w Internecie kupić i wydrukować znaczki pocztowe, wysłać listy lub kartki, które w papierowej formie dostarczy listonosz. Jest to możliwe dzięki platformie internetowej Poczty Polskiej, działającej pod marką Envelo. Za wdrożenie odpowiedzialna jest spółka Poczta Polska Usługi Cyfrowe.
Z badań realizowanych na zlecenie Poczty Polskiej wynika, że zwłaszcza młodsi klienci oczekują, że większość spraw związanych z usługami masowymi będą załatwiać przez Internet. Dlatego w przyszłości Poczta Polska będzie posiadała na platformie Envelo pełne portfolio usług cyfrowych dopasowanych do różnorodnych grup klientów.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas