Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 19.09.2025 04:08 Publikacja: 05.11.2012 07:50
1,463 mln abonentów korzystających w sumie z 2,559 mln usług (tzw. RGU) miała na koniec września największa w Polsce sieć telewizji kablowej – UPC wraz z Aster. To oznacza, że w kwartał ubyło operatorom 15 tys. klientów, ale ci, którzy zostali korzystają i tak z nieco większej(o 5,2 tys.) liczby usług niż poprzednio.
Na wspomnianych blisko 2,6 mln usług 1,308 mln to usługi płatnej telewizji: przy czym na cyfrową wersję przypadało 715,4 tys., a na analogową 592,7 tys. RGU. To właśnie w segmencie telewizyjnym (i tylko w części analogowej) kablówka notuje odejścia abonentów: w czerwcu grupa UPC obsługiwała o 19,5 tys. telewizyjnych gniazdek więcej niż we wrześniu.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
W naborze na stanowisko prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej nie brakowało chętnych. Mogło wpłynąć nawet ki...
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas