Wyniki UPC w III kw.: telefon dał większe wzrosty niż Internet

Publikacja: 05.11.2012 07:50

1,463 mln abonentów korzystających w sumie z 2,559 mln usług (tzw. RGU) miała na koniec września największa w Polsce sieć telewizji kablowej – UPC wraz z Aster. To oznacza, że w kwartał ubyło operatorom 15 tys. klientów, ale ci, którzy zostali korzystają i tak z nieco większej(o 5,2 tys.) liczby usług niż poprzednio.

Na wspomnianych blisko 2,6 mln usług 1,308 mln to usługi płatnej telewizji: przy czym na cyfrową wersję przypadało 715,4 tys., a na analogową 592,7 tys. RGU. To właśnie w segmencie telewizyjnym (i tylko w części analogowej) kablówka notuje odejścia abonentów: w czerwcu grupa UPC obsługiwała o 19,5 tys. telewizyjnych gniazdek więcej niż we wrześniu.

119 zł za rok czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
Suzuki e VITARA jest w pełni elektryczna
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Materiał Promocyjny
Kluczowe funkcje Małej Księgowości, dla których warto ją wybrać
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego