Wyniki UPC w III kw.: telefon dał większe wzrosty niż Internet

Publikacja: 05.11.2012 07:50

1,463 mln abonentów korzystających w sumie z 2,559 mln usług (tzw. RGU) miała na koniec września największa w Polsce sieć telewizji kablowej – UPC wraz z Aster. To oznacza, że w kwartał ubyło operatorom 15 tys. klientów, ale ci, którzy zostali korzystają i tak z nieco większej(o 5,2 tys.) liczby usług niż poprzednio.

Na wspomnianych blisko 2,6 mln usług 1,308 mln to usługi płatnej telewizji: przy czym na cyfrową wersję przypadało 715,4 tys., a na analogową 592,7 tys. RGU. To właśnie w segmencie telewizyjnym (i tylko w części analogowej) kablówka notuje odejścia abonentów: w czerwcu grupa UPC obsługiwała o 19,5 tys. telewizyjnych gniazdek więcej niż we wrześniu.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama