Netia od maja sprzedaje usługi mobilne tylko na sieci Plusa

Publikacja: 07.05.2019 20:40

Netia rozpoczęła przygotowania do zmiany partnera infrastrukturalnego, dzięki któremu oferuje usługi mobilne. Od dłuższego czasu był nim P4, operatora sieci Play, jednak na ostatniej konferencji poświęconej wynikom finansowym (za 2018 r.) zarząd Netii przyznał, że spółka zmieni partnera na sieć Plus z grupy, do której teraz sama należy.

Jak wynika z lektury komunikatów Netii poświęconej jej ofercie komercyjnej, w pierwszym kroku telekom przestał sprzedawać karty SIM z numeracją P4.

Karol Wieczorek, rzecznik Netii potwierdza, że od tego miesiąca, jego firma proponuje nowym użytkownikom karty SIM działające już tylko w sieci Plusa.  Całkowita migracja bazy użytkowników ma nastąpić do końca roku.

W końcu 2018 r. Netia świadczyła usługi mobilne w oparciu o około 152 tys. kart SIM. 129,5 tys. posiadali użytkownicy usług głosowych. 22,9 tys. – użytkownicy mobilnego dostępu do internetu.

Netia promuje właśnie usługę Netia Mobile z nielimitowanymi połączeniami na stacjonarne i komórkowe numery krajowe, nielimitowane SMS i MMS oraz pakietem 2 GB kosztuje 20 zł miesięcznie.

W wariancie Internet bez końca (pakiet internetowy 12 GB, po wykorzystaniu którego prędkość jest ograniczana do 1 Mb/s) abonament wynosi 30 zł miesięcznie. Z kolei zakup pakietu rodzinnego w opcji dwie karty SIM to koszt jedynie 45 zł, a trzy karty SIM – 60 zł miesięcznie.

W przypadku przeniesienia numeru każdy klient otrzymuje trzy pierwsze miesiące za darmo, Przy aktywacji nowego numeru okres darmowy wynosi jeden miesiąc.

Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić
Telekomunikacja
Kto zmiecie SMS-y? Do tych rozwiązań komunikacyjnych należy przyszłość
Materiał Promocyjny
Nest Lease wkracza na rynek leasingowy i celuje w TOP10