Aktualizacja: 09.05.2025 12:43 Publikacja: 17.12.2012 13:36
Na 250 tys. użytkowników oblicza potencjalne zainteresowanie lokalnymi pracowniami internetowymi działającymi pod marką Orange grupa Telekomunikacji Polskiej.
Projekt ten jest elementem tegorocznej kampanii rebrandingowej grupy TP na Orange. Organizacja pracowni jest autorskim projektem powstałym w pionie PR grupy. Operator nie chce zdradzić, ile go kosztowało to przedsięwzięcie. Dodatkowo Fundacja Orange ma sfinansować 805 godzin szkoleń dla lokalnych promotorów pracowni komputerowych.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas