Orange wierzy w przydatność lokalnych pracowni komputerowych

Publikacja: 17.12.2012 13:36

Na 250 tys. użytkowników oblicza potencjalne zainteresowanie lokalnymi pracowniami internetowymi działającymi pod marką Orange grupa Telekomunikacji Polskiej.

Projekt ten jest elementem tegorocznej kampanii rebrandingowej grupy TP na Orange. Organizacja pracowni jest autorskim projektem powstałym w pionie PR grupy. Operator nie chce zdradzić, ile go kosztowało to przedsięwzięcie. Dodatkowo Fundacja Orange ma sfinansować 805 godzin szkoleń dla lokalnych promotorów pracowni komputerowych.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem