Reklama

Orange wierzy w przydatność lokalnych pracowni komputerowych

Publikacja: 17.12.2012 13:36

Na 250 tys. użytkowników oblicza potencjalne zainteresowanie lokalnymi pracowniami internetowymi działającymi pod marką Orange grupa Telekomunikacji Polskiej.

Projekt ten jest elementem tegorocznej kampanii rebrandingowej grupy TP na Orange. Organizacja pracowni jest autorskim projektem powstałym w pionie PR grupy. Operator nie chce zdradzić, ile go kosztowało to przedsięwzięcie. Dodatkowo Fundacja Orange ma sfinansować 805 godzin szkoleń dla lokalnych promotorów pracowni komputerowych.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Reklama
Reklama