Orange chce spieniężyć markę poza zasięgiem sieci

Publikacja: 17.01.2013 17:41

Grupa France Telecom utworzyła nowy podmiot zależny Orange Horizons, którego celem jest wygenerowanie przychodów w krajach, w których spółka nie operuje dzisiaj siecią telekomunikacyjną. Kluczem ma być marka Orange, wypromowana także poza obszarem sieci FT.

W obszarze działania Orange Horizons są przedsięwzięcia telekomunikacyjne, jak MVNO, ale również z dziedziny e-commerce. W krótkim terminie obszarem szczególnego zainteresowania FT jest Afryka, ponieważ w najbliższy weekend w Republice Południowej Afryki rozpoczynają się rozgrywki afrykańskiego Pucharu Narodów  w piłce nożnej, którego Orange jest głównym sponsorem.

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
BIO_REACTION 2025
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępczy biznes coraz bardziej profesjonalny. Jak ochronić firmę
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Pogodny dzień. Wiatr we włosach. Dookoła woda po horyzont