Reklama
Rozwiń
Reklama

Orange chce spieniężyć markę poza zasięgiem sieci

Publikacja: 17.01.2013 17:41

Grupa France Telecom utworzyła nowy podmiot zależny Orange Horizons, którego celem jest wygenerowanie przychodów w krajach, w których spółka nie operuje dzisiaj siecią telekomunikacyjną. Kluczem ma być marka Orange, wypromowana także poza obszarem sieci FT.

W obszarze działania Orange Horizons są przedsięwzięcia telekomunikacyjne, jak MVNO, ale również z dziedziny e-commerce. W krótkim terminie obszarem szczególnego zainteresowania FT jest Afryka, ponieważ w najbliższy weekend w Republice Południowej Afryki rozpoczynają się rozgrywki afrykańskiego Pucharu Narodów  w piłce nożnej, którego Orange jest głównym sponsorem.

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Twoja gwiazda bliżej niż myślisz — Mercedes Van ProCenter
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama