Reklama
Rozwiń
Reklama

Orange chce spieniężyć markę poza zasięgiem sieci

Publikacja: 17.01.2013 17:41

Grupa France Telecom utworzyła nowy podmiot zależny Orange Horizons, którego celem jest wygenerowanie przychodów w krajach, w których spółka nie operuje dzisiaj siecią telekomunikacyjną. Kluczem ma być marka Orange, wypromowana także poza obszarem sieci FT.

W obszarze działania Orange Horizons są przedsięwzięcia telekomunikacyjne, jak MVNO, ale również z dziedziny e-commerce. W krótkim terminie obszarem szczególnego zainteresowania FT jest Afryka, ponieważ w najbliższy weekend w Republice Południowej Afryki rozpoczynają się rozgrywki afrykańskiego Pucharu Narodów  w piłce nożnej, którego Orange jest głównym sponsorem.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama