Reklama
Rozwiń
Reklama

Orange chce spieniężyć markę poza zasięgiem sieci

Publikacja: 17.01.2013 17:41

Grupa France Telecom utworzyła nowy podmiot zależny Orange Horizons, którego celem jest wygenerowanie przychodów w krajach, w których spółka nie operuje dzisiaj siecią telekomunikacyjną. Kluczem ma być marka Orange, wypromowana także poza obszarem sieci FT.

W obszarze działania Orange Horizons są przedsięwzięcia telekomunikacyjne, jak MVNO, ale również z dziedziny e-commerce. W krótkim terminie obszarem szczególnego zainteresowania FT jest Afryka, ponieważ w najbliższy weekend w Republice Południowej Afryki rozpoczynają się rozgrywki afrykańskiego Pucharu Narodów  w piłce nożnej, którego Orange jest głównym sponsorem.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama