Strategia pod emisję akcji

Do 25 mln zł z emisji akcji chce pozyskać Tele-Polska Holding. Środki zamierza wydać na inwestycje i rynkowe przejęcia. Spółki nie zraża ostra konkurencja na rynku detalicznym, ani hurtowym. Wierzy w możliwość umocnienia się w obu tych segmentach. Jak zerwać z wizerunkiem operatora hurtowego mówi Marek Montoya, członek zarządu operatora.

Publikacja: 06.07.2010 07:00

Strategia pod emisję akcji

Foto: ROL

[b]Zarząd Tele-Polska Holding[/b] (TPH) nie zdecydował ostatecznie, jaka wielkość emisji akcji wchodziłaby w grę podczas przenosin spółki z rynku NewConnect na podstawowy parkiet warszawskiej giełdy, jaka planowana jest na pierwsze półrocze 2011 r. – Rozważamy emisję akcji w przedziale 10-20 mln zł. Maksymalnie możemy sięgnąć po 25 mln zł – mówi Marek Montoya, członek zarządu TPH.

[srodtytul]Doinwestować sieć i systemy[/srodtytul]

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem