Reklama

Strategia pod emisję akcji

Do 25 mln zł z emisji akcji chce pozyskać Tele-Polska Holding. Środki zamierza wydać na inwestycje i rynkowe przejęcia. Spółki nie zraża ostra konkurencja na rynku detalicznym, ani hurtowym. Wierzy w możliwość umocnienia się w obu tych segmentach. Jak zerwać z wizerunkiem operatora hurtowego mówi Marek Montoya, członek zarządu operatora.

Publikacja: 06.07.2010 07:00

Strategia pod emisję akcji

Foto: ROL

[b]Zarząd Tele-Polska Holding[/b] (TPH) nie zdecydował ostatecznie, jaka wielkość emisji akcji wchodziłaby w grę podczas przenosin spółki z rynku NewConnect na podstawowy parkiet warszawskiej giełdy, jaka planowana jest na pierwsze półrocze 2011 r. – Rozważamy emisję akcji w przedziale 10-20 mln zł. Maksymalnie możemy sięgnąć po 25 mln zł – mówi Marek Montoya, członek zarządu TPH.

[srodtytul]Doinwestować sieć i systemy[/srodtytul]

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama