Aktualizacja: 11.05.2025 18:47 Publikacja: 15.02.2011 10:39
W 2011 r. [b]Deutsche Telekom[/b] wprowadzi na kluczowych rynkach usługę „Mobile Wallet”. Pierwszymi rynkami, na jakich pojawi się ten produkt, będą Niemcy i Polska. Na 2012 r. zaplanowano rollouty w Czechach, Holandii i USA. – Nimecy i Polska to największe i najszybciej dostępne dla nas rynki – powiedział [b]Edward Kozel[/b], chief technology officer w Deutsche Telekom.
Usługa oparta będzie o technologię Near Field Communication ([b]NFC[/b]). – Mobilne płatności będą ewoluować. Na początku technologia zbliżeniowa posłuży do rozwiązań takich jak kontrola dostępu, bilety wstępu czy jako element programów lojalnościowych. Konsumenci jednak oczekują powszechnych, i łatwych usług płatności. Konieczne jest przez usługę osiągnięcie masy krytycznej – wyjaśniał Ed Kozel.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas