Reklama

Merlin.pl ma szybciej obsługiwać klientów dzięki sieci zbudowanej przez GTS

Publikacja: 16.12.2013 14:00

GTS Poland podpisał  kilkuletni kontrakt z Merlin.pl, właścicielem jednego z najwiekszych w Polsce sklepów internetowych, na wdrożenie sieci korporacyjnej, która połączy 140 jednostek tej firmy.

Wdrożenie sieci korporacyjnej łączącej wszystkie punkty dystrybucyjne, w których klienci Merlin.pl odbierają zamówione produkty ma sprawić, że pracownicy punktów odbioru przesyłek będą mieli szybszy  dostęp do informacji o złożonych zamówieniach oraz stanach magazynowych, a także do centrum odpowiedzialnego za obsługę płatności.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama