Merlin.pl ma szybciej obsługiwać klientów dzięki sieci zbudowanej przez GTS

Publikacja: 16.12.2013 14:00

GTS Poland podpisał  kilkuletni kontrakt z Merlin.pl, właścicielem jednego z najwiekszych w Polsce sklepów internetowych, na wdrożenie sieci korporacyjnej, która połączy 140 jednostek tej firmy.

Wdrożenie sieci korporacyjnej łączącej wszystkie punkty dystrybucyjne, w których klienci Merlin.pl odbierają zamówione produkty ma sprawić, że pracownicy punktów odbioru przesyłek będą mieli szybszy  dostęp do informacji o złożonych zamówieniach oraz stanach magazynowych, a także do centrum odpowiedzialnego za obsługę płatności.

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń