Reklama

Merlin.pl ma szybciej obsługiwać klientów dzięki sieci zbudowanej przez GTS

Publikacja: 16.12.2013 14:00

GTS Poland podpisał  kilkuletni kontrakt z Merlin.pl, właścicielem jednego z najwiekszych w Polsce sklepów internetowych, na wdrożenie sieci korporacyjnej, która połączy 140 jednostek tej firmy.

Wdrożenie sieci korporacyjnej łączącej wszystkie punkty dystrybucyjne, w których klienci Merlin.pl odbierają zamówione produkty ma sprawić, że pracownicy punktów odbioru przesyłek będą mieli szybszy  dostęp do informacji o złożonych zamówieniach oraz stanach magazynowych, a także do centrum odpowiedzialnego za obsługę płatności.

Inwestycja zostanie wykonana od podstaw.  Ciągłość transmisji danych zapewni sieć zapasowa, tworzona równolegle z siecią podstawową. Projekt jest podzielony na etapy i zostanie zakończony w 2014 roku.

W ramach kontraktu, we wszystkich punktach dystrybucyjnych, GTS Poland uruchomi także sieć Wi-Fi, którą będzie zarządzał. Rozwiązanie to zapewni klientom Merlin.pl swobodny dostęp do Internetu.

Wartość umowy nie została ujawniona.

Reklama
Reklama

GTS Poland i  Merlin.pl już współpracują ze sobą od kilku lat. Do tej pory internetowy sklep korzystał z powierzchni kolokacyjnej w centrum danych operatora.

Telekomunikacja
Internet z KPO mocno opóźniony? Gotowe tylko 25 proc. sieci
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama