Reklama

Telestrada niezadowolona ze sprzedaży. Od września nowa promocja

Publikacja: 16.08.2013 11:56

Do 41 tys. klientów zmniejszyła się pod koniec II kwartału baza kliencka Telestrady. Liczba nowych podłączeń nie wyrównała naturalnego odpływu klientów. W stosunku do maksymalnego poziomu liczba klientów Telestrady spadła o 2-3 tys. Nie widać jeszcze efektów uruchomienia nowej marki MVNO White Mobile.

Spółka argumentuje to niezadowalającymi wynikami sprzedaży zewnętrznych partnerów oraz własnego call center. Telesprzedaż w ocenie zarządu spółki jest na tyle nieefektywna, że podjęta została decyzja o likwidacji własnego centrum marketingowego. Wysiłki Telestrady będą się koncentrowały na budowaniu własnego zespołu sprzedaży i współpracą z najskuteczniejszymi partnerami zewnętrznymi. Ponadto spółka była zmuszona odłączyć peną liczbę niepłacących terminowo rachunków klientów usług komórkowych.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Reklama
Reklama