Telestrada niezadowolona ze sprzedaży. Od września nowa promocja

Publikacja: 16.08.2013 11:56

Do 41 tys. klientów zmniejszyła się pod koniec II kwartału baza kliencka Telestrady. Liczba nowych podłączeń nie wyrównała naturalnego odpływu klientów. W stosunku do maksymalnego poziomu liczba klientów Telestrady spadła o 2-3 tys. Nie widać jeszcze efektów uruchomienia nowej marki MVNO White Mobile.

Spółka argumentuje to niezadowalającymi wynikami sprzedaży zewnętrznych partnerów oraz własnego call center. Telesprzedaż w ocenie zarządu spółki jest na tyle nieefektywna, że podjęta została decyzja o likwidacji własnego centrum marketingowego. Wysiłki Telestrady będą się koncentrowały na budowaniu własnego zespołu sprzedaży i współpracą z najskuteczniejszymi partnerami zewnętrznymi. Ponadto spółka była zmuszona odłączyć peną liczbę niepłacących terminowo rachunków klientów usług komórkowych.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa