Telestrada niezadowolona ze sprzedaży. Od września nowa promocja

Publikacja: 16.08.2013 11:56

Do 41 tys. klientów zmniejszyła się pod koniec II kwartału baza kliencka Telestrady. Liczba nowych podłączeń nie wyrównała naturalnego odpływu klientów. W stosunku do maksymalnego poziomu liczba klientów Telestrady spadła o 2-3 tys. Nie widać jeszcze efektów uruchomienia nowej marki MVNO White Mobile.

Spółka argumentuje to niezadowalającymi wynikami sprzedaży zewnętrznych partnerów oraz własnego call center. Telesprzedaż w ocenie zarządu spółki jest na tyle nieefektywna, że podjęta została decyzja o likwidacji własnego centrum marketingowego. Wysiłki Telestrady będą się koncentrowały na budowaniu własnego zespołu sprzedaży i współpracą z najskuteczniejszymi partnerami zewnętrznymi. Ponadto spółka była zmuszona odłączyć peną liczbę niepłacących terminowo rachunków klientów usług komórkowych.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Firmy, które zmieniły polską branżę budowlaną. 35 lat VELUX Polska
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa