Aktualizacja: 11.05.2025 08:39 Publikacja: 05.12.2012 16:55
Co drugi (47 proc.) użytkownik smartfona lub tabletu za ogromną zaletę tych urządzeń uważa możliwość pobierania za ich pomocą dodatkowych programów – wynika z raportu „Mobilny konsument w świecie mobilnego Internetu”, przygotowanego przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych (IIBR). W czołówce najpopularniejszych aplikacji znalazły się gry (korzysta z nich 42 proc. badanych).
Według autorów raportu sprzedaż smartfonów i tabletów jest w znacznej mierze napędzana przez coraz szerszą i bardziej atrakcyjną ofertą aplikacji. Co dziesiąty użytkownik smartfona lub tabletu (12 proc.) deklaruje wręcz, że jest to najważniejsza cecha takiego sprzętu, bez której produkt byłby zupełnie nieatrakcyjny. Kolejne 35 proc. uważa to za wielką zaletę. Łącznie więc dla niemal połowy użytkowników urządzeń mobilnych możliwość pobierania aplikacji stanowi dużą przewagę takich urządzeń nad tradycyjnymi telefonami komórkowymi.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas