Reklama
Rozwiń
Reklama

MSWiA ma nową koncepcję budowy sieci szerokopasmowych

Nową koncepcję budowy sieci szerokopasmowych zaprezentował na konwencie marszałków województw Piotr Kołodziejczyk, odpowiedzialny za informatyzację wiceminister spraw wewnętrznych i administracji. Zakłada ona powstanie krajowego operatora telekomunikacyjnego, oraz wykorzystanie sieci Pionier i OST112. – Minister zniechęca samorządy do współpracy z komercyjnymi operatorami telekomunikacyjnymi – mówią rpkom.pl eksperci.

Publikacja: 25.10.2010 10:02

MSWiA ma nową koncepcję budowy sieci szerokopasmowych

Foto: ROL

Resortowa koncepcja zagospodarowania środków na budowę sieci szerokopasmowych znalazła się w prezentacji, jaką 15 października na konwencie marszałków województw 15 października w Płocku pokazał minister [b]Piotr Kołodziejczyk[/b]. Serwis rpkom.pl dopiero teraz uzyskał dostęp do tych informacji.

[srodtytul]Nowy operator krajowy[/srodtytul]

Pozostało jeszcze 89% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama