Głos może pomóc też w obsłudze sprzętu czy na zakupach

Biometria podbija kolejne branże, nie tylko usługowe.

Publikacja: 24.04.2017 18:37

Głos może pomóc też w obsłudze sprzętu czy na zakupach

Foto: Pixabay

Biometria obecnie najintensywniej wdrażana jest na rynku usług finansowych, ale widać już nowe pola dla zastosowania tego typu rozwiązań. Z raportu firmy MarketsandMarkets wynika, że kolejną branżą, która będzie coraz intensywniej sięgać po takie metody weryfikacji, jest sektor publiczny.

– W branży turystycznej, przy wydawaniu paszportów, wiz, praw jazdy weryfikowanie użytkowników za pomocą odcisku palca stosowane jest już od dawna, to stosunkowo tania i wydajna metoda – czytamy w raporcie firmy.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Biznes Ludzie Startupy
Polacy połączyli modę z AI. Na celowniku Stany Zjednoczone
Biznes Ludzie Startupy
Indeks strachu Trumpa. Ukraińcy w Polsce stworzyli narzędzie przewidujące przyszłość
Biznes Ludzie Startupy
Polacy rzucają wyzwanie Revolutowi i Instagramowi. Teraz przebojem ma być SocialFi
Biznes Ludzie Startupy
Magiczna kapsułka z Polski rusza w świat. Może być przełomem w leczeniu zwierząt
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Materiał Promocyjny
Huawei napędza rozwój inteligentnej gospodarki