Głos może pomóc też w obsłudze sprzętu czy na zakupach

Biometria podbija kolejne branże, nie tylko usługowe.

Publikacja: 24.04.2017 18:37

Głos może pomóc też w obsłudze sprzętu czy na zakupach

Foto: Pixabay

Biometria obecnie najintensywniej wdrażana jest na rynku usług finansowych, ale widać już nowe pola dla zastosowania tego typu rozwiązań. Z raportu firmy MarketsandMarkets wynika, że kolejną branżą, która będzie coraz intensywniej sięgać po takie metody weryfikacji, jest sektor publiczny.

– W branży turystycznej, przy wydawaniu paszportów, wiz, praw jazdy weryfikowanie użytkowników za pomocą odcisku palca stosowane jest już od dawna, to stosunkowo tania i wydajna metoda – czytamy w raporcie firmy.

Pozostało 90% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Biznes Ludzie Startupy
Polski latający skuter zamierza podbić świat. Ma być „dla każdego"
Biznes Ludzie Startupy
Polska akwizycja w Finlandii. Start-up z miliarderem na pokładzie zaczyna ekspansję
Biznes Ludzie Startupy
Bot wystawi fakturę. Wystarczy go o to poprosić
Biznes Ludzie Startupy
Ten wynalazek ma ratować włosy. Zdobył Nagrodę Jamesa Dysona
Materiał Promocyjny
Przewaga technologii sprawdza się na drodze
Biznes Ludzie Startupy
Gigant wybrał Polskę. Firmy wracają do korzeni i inwestują nad Wisłą
Materiał Promocyjny
Transformacja w miastach wymaga współpracy samorządu z biznesem i nauką