Głos może pomóc też w obsłudze sprzętu czy na zakupach

Biometria podbija kolejne branże, nie tylko usługowe.

Publikacja: 24.04.2017 18:37

Głos może pomóc też w obsłudze sprzętu czy na zakupach

Foto: Pixabay

Biometria obecnie najintensywniej wdrażana jest na rynku usług finansowych, ale widać już nowe pola dla zastosowania tego typu rozwiązań. Z raportu firmy MarketsandMarkets wynika, że kolejną branżą, która będzie coraz intensywniej sięgać po takie metody weryfikacji, jest sektor publiczny.

– W branży turystycznej, przy wydawaniu paszportów, wiz, praw jazdy weryfikowanie użytkowników za pomocą odcisku palca stosowane jest już od dawna, to stosunkowo tania i wydajna metoda – czytamy w raporcie firmy.

Pozostało 90% artykułu
Miesięczny limit darmowych artykułów został wyczerpany

Teraz 4 zł za tydzień dostępu!

Czytaj 46% taniej przez 4 miesiące

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Czytaj bez ograniczeń artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Biznes Ludzie Startupy
Polska firma rozpycha się rynku podróży. Wchodzi do kolejnych krajów
Biznes Ludzie Startupy
Samuraj ruszył na ratunek samobójcom. Polska AI chroni Amerykanów
Biznes Ludzie Startupy
Przełomowy pomysł Szwajcarów. Auta z tkaniny mają być lżejsze i ograniczyć emisję
Biznes Ludzie Startupy
Meble z konopi. Polacy stworzyli alternatywę dla wycinki drzew
Biznes Ludzie Startupy
Stworzyli nowy sposób wykrywania chorób. Firma ze Stalowej Woli wyciśnie łzy