Aktualizacja: 09.05.2025 10:26 Publikacja: 04.12.2017 21:00
Foto: Fotorzepa, Grzegorz Zawisza
Polskie firmy nadal nie są przygotowane do nowych regulacji w zakresie ochrony danych, które zaczną obowiązywać za pół roku. Z badań przeprowadzonych przez Trend Micro wynika, że dyrektorzy najwyższego szczebla nie traktują tych przepisów z należytą powagą, a pytani o konieczność dostosowania się do nowych regulacji – wykazują nadmierną pewność siebie.
Rzeczywistość może okazać się jednak bolesna. W przypadku naruszenia podstawowych zasad tzw. Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) na firmę może zostać nałożona bowiem potężna grzywna. Nowe prawo przewiduje kary w wysokości do 2 proc. obrotu danego przedsiębiorstwa, a w sytuacjach szczególnie poważnych uchybień nawet do 4 proc.
Trzy Polki zdigitalizowały biznes oparty na igle i nitce, pokazując, że innowacją mogą być tradycyjne usługi kra...
Rodzima firma rozwija aplikację, która ma identyfikować w produktach przemysłowych szkodliwe substancje. Wystarc...
To rewolucja w świecie online – Polacy pracują nad technologią, która pozwoli poczuć uścisk dłoni rozmówców będą...
Połączyli modę i algorytmy sztucznej inteligencji – stworzyli unikalny produkt, po który sięgają internetowi twó...
Specjaliści od sztucznej inteligencji z Krakowa opracowali Trump Sentiment Index, darmowe narzędzie AI do śledze...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas