Reklama
Rozwiń
Reklama

Firmy muszą korzystać z mediów społecznościowych

Polska nie jest niestety zaawansowana, jeśli chodzi o wykorzystywanie technologii cyfrowych w biznesie – mówi Jerzy Kalinowski, doradca zarządu KPMG w Polsce.

Publikacja: 22.01.2018 21:00

Firmy muszą korzystać z mediów społecznościowych

Foto: materiały prasowe

Rz: Czy serwisy społecznościowe utrzymują się nadal na fali popularności?

W Polsce ich wyniki są nadspodziewanie dobre. Ponad 90 proc. osób korzystających z internetu wykorzystuje tego typu media, co na tle globalnym jest wynikiem dość wysokim. Prym wiedzie oczywiście Facebook, ale bardzo popularne są też inne serwisy społecznościowe, takie jak Instagram, Snapchat czy też YouTube. Ten ostatni nie jest często postrzegany jako serwis społecznościowy, jednak skoro daje użytkownikowi możliwość publikowania własnych treści i tworzenia grup społecznościowych, to powinien być za taki uznany.

Pozostało jeszcze 94% artykułu

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Materiał Promocyjny
HackNation 2025, czyli technologie, które nie skończą w szufladzie
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Materiał Promocyjny
INEA partnerem Digital Excellence Awards - współpraca na rzecz przyspieszenia cyfrowej transformacji w Polsce
Biznes Ludzie Startupy
Huawei Startup Challenge wesprze rolnicze innowacje
Biznes Ludzie Startupy
Jeff Bezos znów u steru. Poprowadzi rewolucyjny start-up AI
Biznes Ludzie Startupy
AI zrobi rewolucję w polskich przetargach? Ma pomóc wygrywać
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama