Firmy muszą korzystać z mediów społecznościowych

Polska nie jest niestety zaawansowana, jeśli chodzi o wykorzystywanie technologii cyfrowych w biznesie – mówi Jerzy Kalinowski, doradca zarządu KPMG w Polsce.

Publikacja: 22.01.2018 21:00

Firmy muszą korzystać z mediów społecznościowych

Foto: materiały prasowe

Rz: Czy serwisy społecznościowe utrzymują się nadal na fali popularności?

W Polsce ich wyniki są nadspodziewanie dobre. Ponad 90 proc. osób korzystających z internetu wykorzystuje tego typu media, co na tle globalnym jest wynikiem dość wysokim. Prym wiedzie oczywiście Facebook, ale bardzo popularne są też inne serwisy społecznościowe, takie jak Instagram, Snapchat czy też YouTube. Ten ostatni nie jest często postrzegany jako serwis społecznościowy, jednak skoro daje użytkownikowi możliwość publikowania własnych treści i tworzenia grup społecznościowych, to powinien być za taki uznany.

Pozostało jeszcze 94% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Biznes Ludzie Startupy
Polki rewolucjonizują usługi krawieckie. Zrozumiały pokolenie Z i zarabiają
Biznes Ludzie Startupy
Ta aplikacja ochroni Polaków. Wykryje szkodliwe związki
Biznes Ludzie Startupy
Dotyk przez internet? Tak, to już możliwe, Polacy zbliżą narody
Biznes Ludzie Startupy
Polacy połączyli modę z AI. Na celowniku Stany Zjednoczone
Biznes Ludzie Startupy
Indeks strachu Trumpa. Ukraińcy w Polsce stworzyli narzędzie przewidujące przyszłość
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem