Szturm seniorów na serwisy zakupowe

Klienci powyżej 60. roku życia są głównym motorem wzrostu zakupów online. Najchętniej odwiedzają sklepy w kategoriach: dom i ogród, elektronika użytkowa oraz zdrowie i uroda.

Publikacja: 21.01.2019 17:55

116-letnia Japonka Kane Tanaka to najstarsza mieszkanka ziemi. Ludzie starzy wcale nie muszą być wyk

116-letnia Japonka Kane Tanaka to najstarsza mieszkanka ziemi. Ludzie starzy wcale nie muszą być wykluczeni z sieci.

Foto: AFP

Czasy dziadków i babć spędzających czas głównie na oglądaniu telewizji zaczynają powoli odchodzić w zapomnienie. Seniorzy coraz aktywniej korzystają z internetu – z komunikatorów, serwisów społecznościowych, ale też robią w ten sposób zakupy. Jak wynika z badania porównywarki cenowej Ceneo, ruch internautów w grupie 65+ tylko w styczniu wzrósł o 12 proc., co pokazuje, że grupa traktowana po macoszemu przez sprzedawców odkrywa zalety zakupów online.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Biznes Ludzie Startupy
Polki rewolucjonizują usługi krawieckie. Zrozumiały pokolenie Z i zarabiają
Biznes Ludzie Startupy
Ta aplikacja ochroni Polaków. Wykryje szkodliwe związki
Biznes Ludzie Startupy
Dotyk przez internet? Tak, to już możliwe, Polacy zbliżą narody
Biznes Ludzie Startupy
Polacy połączyli modę z AI. Na celowniku Stany Zjednoczone
Biznes Ludzie Startupy
Indeks strachu Trumpa. Ukraińcy w Polsce stworzyli narzędzie przewidujące przyszłość
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem