Reklama

Szturm seniorów na serwisy zakupowe

Klienci powyżej 60. roku życia są głównym motorem wzrostu zakupów online. Najchętniej odwiedzają sklepy w kategoriach: dom i ogród, elektronika użytkowa oraz zdrowie i uroda.

Publikacja: 21.01.2019 17:55

116-letnia Japonka Kane Tanaka to najstarsza mieszkanka ziemi. Ludzie starzy wcale nie muszą być wyk

116-letnia Japonka Kane Tanaka to najstarsza mieszkanka ziemi. Ludzie starzy wcale nie muszą być wykluczeni z sieci.

Foto: AFP

Czasy dziadków i babć spędzających czas głównie na oglądaniu telewizji zaczynają powoli odchodzić w zapomnienie. Seniorzy coraz aktywniej korzystają z internetu – z komunikatorów, serwisów społecznościowych, ale też robią w ten sposób zakupy. Jak wynika z badania porównywarki cenowej Ceneo, ruch internautów w grupie 65+ tylko w styczniu wzrósł o 12 proc., co pokazuje, że grupa traktowana po macoszemu przez sprzedawców odkrywa zalety zakupów online.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Biznes Ludzie Startupy
Strażnik nieba NATO z Gdyni. Polska tarcza antydronowa podbija świat
Materiał Promocyjny
Huawei wyznacza nowy standard bezpieczeństwa magazynów energii
Biznes Ludzie Startupy
„Polski laser”. Ten start-up chce odmienić produkcję smartfonów i chipów
Materiał Promocyjny
Łączność dopasowana do potrzeb przedsiębiorcy
Biznes Ludzie Startupy
Ogrody i plantacje zamiast parkingów i pustostanów. To będzie rewolucja w miastach
Reklama
Reklama