Polski chatbot w formule „zrób to sam” robi światową karierę

Polski startup stworzył rozwiązanie, po które sięgnęły przedsiębiorstwa od Słowacji przez Kenię po USA. Korzystało z niego już ponad 1,5 mln klientów takich firm, jak Yves Rocher, Maspex i PKO BP.

Publikacja: 06.06.2019 14:02

Maja Schaefer
i Maciej Ciołek założyli software house Codeheroes, który opracował intuicyjne narzędz

Maja Schaefer i Maciej Ciołek założyli software house Codeheroes, który opracował intuicyjne narzędzie do komunikacji firm z klientami. Pierwszy w ich chatbota zainwestował Rafał Brzoska

Foto: mat. pras.

Chatbotize opracował innowacyjne rozwiązanie, które umożliwia niemal każdemu, nawet osobom bez znajomości programowania, stworzenie dedykowanego chatbota. Dzięki różnym wtyczkom można go samodzielnie konfigurować, a – jak twierdzą przedstawiciele warszawskiego startupu – wszystko odbywa się w formule DIY (z ang. Do It Yourself), czyli zrób to sam.

– Firmy mogą rozmawiać z dziesiątkami tysięcy klientów rozsianych po całym świecie, posługujących się różnymi językami. I to w jednym czasie – podkreśla Maja Schaefer, prezes Chatbotize.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Biznes Ludzie Startupy
Polskie tuzy technologii z imponującym projektem. Rzucają wyzwanie USA
Biznes Ludzie Startupy
Bot biegłym rewidentem. Księgowa AI prześwietli firmy
Biznes Ludzie Startupy
Rewolucja w wykrywaniu raka? Guru z Doliny Krzemowej inwestuje w polską firmę
Biznes Ludzie Startupy
Polska firma pomoże pozyskać kluczowy surowiec. Wielka nadzieja medycyny
Biznes Ludzie Startupy
Polacy ze Szkocji rewolucjonizują produkcję mięsa. Nowa alternatywa dla żywych zwierząt
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń