Polski chatbot w formule „zrób to sam” robi światową karierę

Polski startup stworzył rozwiązanie, po które sięgnęły przedsiębiorstwa od Słowacji przez Kenię po USA. Korzystało z niego już ponad 1,5 mln klientów takich firm, jak Yves Rocher, Maspex i PKO BP.

Publikacja: 06.06.2019 14:02

Maja Schaefer
i Maciej Ciołek założyli software house Codeheroes, który opracował intuicyjne narzędz

Maja Schaefer i Maciej Ciołek założyli software house Codeheroes, który opracował intuicyjne narzędzie do komunikacji firm z klientami. Pierwszy w ich chatbota zainwestował Rafał Brzoska

Foto: mat. pras.

Chatbotize opracował innowacyjne rozwiązanie, które umożliwia niemal każdemu, nawet osobom bez znajomości programowania, stworzenie dedykowanego chatbota. Dzięki różnym wtyczkom można go samodzielnie konfigurować, a – jak twierdzą przedstawiciele warszawskiego startupu – wszystko odbywa się w formule DIY (z ang. Do It Yourself), czyli zrób to sam.

– Firmy mogą rozmawiać z dziesiątkami tysięcy klientów rozsianych po całym świecie, posługujących się różnymi językami. I to w jednym czasie – podkreśla Maja Schaefer, prezes Chatbotize.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Biznes Ludzie Startupy
Rewolucja w medycynie? Litewska firma wydrukuje ludzkie organy
Materiał Promocyjny
BIO_REACTION 2025
Biznes Ludzie Startupy
Najwięcej wart polski start-up zyskuje następcę. Plany światowej ekspansji
Biznes Ludzie Startupy
Polska aplikacja AI pomoże firmom zdobyć pieniądze z UE
Biznes Ludzie Startupy
Polacy znaleźli sposób na boty. Potężna niechęć społeczeństwa
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępczy biznes coraz bardziej profesjonalny. Jak ochronić firmę
Biznes Ludzie Startupy
Do naszego jadłospisu trafią algi, glony i owady. Polska może być liderem
Materiał Promocyjny
Pogodny dzień. Wiatr we włosach. Dookoła woda po horyzont