Polski chatbot w formule „zrób to sam” robi światową karierę

Polski startup stworzył rozwiązanie, po które sięgnęły przedsiębiorstwa od Słowacji przez Kenię po USA. Korzystało z niego już ponad 1,5 mln klientów takich firm, jak Yves Rocher, Maspex i PKO BP.

Publikacja: 06.06.2019 14:02

Maja Schaefer
i Maciej Ciołek założyli software house Codeheroes, który opracował intuicyjne narzędz

Maja Schaefer i Maciej Ciołek założyli software house Codeheroes, który opracował intuicyjne narzędzie do komunikacji firm z klientami. Pierwszy w ich chatbota zainwestował Rafał Brzoska

Foto: mat. pras.

Chatbotize opracował innowacyjne rozwiązanie, które umożliwia niemal każdemu, nawet osobom bez znajomości programowania, stworzenie dedykowanego chatbota. Dzięki różnym wtyczkom można go samodzielnie konfigurować, a – jak twierdzą przedstawiciele warszawskiego startupu – wszystko odbywa się w formule DIY (z ang. Do It Yourself), czyli zrób to sam.

– Firmy mogą rozmawiać z dziesiątkami tysięcy klientów rozsianych po całym świecie, posługujących się różnymi językami. I to w jednym czasie – podkreśla Maja Schaefer, prezes Chatbotize.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 19 zł kwartalnie!
Biznes Ludzie Startupy
Ten polski 18-latek stworzył system AI dla firm zbrojeniowych w USA
Biznes Ludzie Startupy
Polskie algorytmy wykryją choroby. Medyczny start-up podbija świat
Biznes Ludzie Startupy
Polska firma wprowadza nowatorski benefit dla pracowników. Specjalne karty
Biznes Ludzie Startupy
Polski latający skuter zamierza podbić świat. Ma być „dla każdego"
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Biznes Ludzie Startupy
Polska akwizycja w Finlandii. Start-up z miliarderem na pokładzie zaczyna ekspansję
Materiał Promocyjny
„Nowy finansowy ja” w nowym roku