Aktualizacja: 11.05.2025 21:13 Publikacja: 24.07.2019 20:40
Foto: Bloomberg
Wirtualni asystenci głosowi, zamknięci w tzw. inteligentnych głośnikach, cieszą się na świecie rosnącą popularnością. Dziś możemy rozmawiać już z Alexą od Amazona, Siri od Apple’a, Bixby od Samsunga czy asystentem Google’a. Teraz oprócz „uszu” tacy cyfrowi doradcy dostają też „oczy”, a pierwszym, który chce zrobić na tym biznes, jest Jeff Bezos. Twórca Amazona wprowadził na rynek urządzenie Echo Look, które – połączone z Alexą – pomoże w doborze garderoby. Skłoni przy okazji fanów mody do zakupów na swojej platformie e-commerce.
Trzy Polki zdigitalizowały biznes oparty na igle i nitce, pokazując, że innowacją mogą być tradycyjne usługi kra...
Rodzima firma rozwija aplikację, która ma identyfikować w produktach przemysłowych szkodliwe substancje. Wystarc...
To rewolucja w świecie online – Polacy pracują nad technologią, która pozwoli poczuć uścisk dłoni rozmówców będą...
Połączyli modę i algorytmy sztucznej inteligencji – stworzyli unikalny produkt, po który sięgają internetowi twó...
Specjaliści od sztucznej inteligencji z Krakowa opracowali Trump Sentiment Index, darmowe narzędzie AI do śledze...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas