Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 01.06.2025 10:50 Publikacja: 24.07.2019 20:40
Foto: Bloomberg
Wirtualni asystenci głosowi, zamknięci w tzw. inteligentnych głośnikach, cieszą się na świecie rosnącą popularnością. Dziś możemy rozmawiać już z Alexą od Amazona, Siri od Apple’a, Bixby od Samsunga czy asystentem Google’a. Teraz oprócz „uszu” tacy cyfrowi doradcy dostają też „oczy”, a pierwszym, który chce zrobić na tym biznes, jest Jeff Bezos. Twórca Amazona wprowadził na rynek urządzenie Echo Look, które – połączone z Alexą – pomoże w doborze garderoby. Skłoni przy okazji fanów mody do zakupów na swojej platformie e-commerce.
Rodzimy start-up Revoize idzie śladem polskiego jednorożca ElevenLabs. Stworzył technologię, która w czasie rzec...
Łódzki Ośrodek Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Bratoszewicach ma zaszczyt zaprosić na VI Krajowe Dni Pola Bratoszewice 2025.
Na rynek wchodzi polska aplikacja AI wspierająca firmy różnych sektorów gospodarki, jednostki naukowe i instytut...
Firmy inwestują w AI, by usprawnić obsługę klienta, ale klienci wolą kontakt z człowiekiem niż z botem. Czy da s...
Do firm i badaczy, którzy pracują nad alternatywą dla drobiu, ryb czy nabiału, płynie coraz więcej pieniędzy. Cz...
Phishing, ataki DDoS i złośliwe oprogramowanie to stali bywalcy raportów dotyczących zagrożeń w sieci. Od lat są najczęściej wykorzystywanymi przez cyberprzestępców metodami, ale to nie znaczy, że sposób ich działania się nie zmienia.
Trzy Polki zdigitalizowały biznes oparty na igle i nitce, pokazując, że innowacją mogą być tradycyjne usługi kra...
Gdzie zdobyć wiedzę, która pomoże w zdobyciu patentu motorowodnego?
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas