Aktualizacja: 29.04.2025 09:11 Publikacja: 23.09.2019 21:21
Foto: cyfrowa.rp.pl
Czy możemy zdobyć pozycję na rynku e-commerce UE?
Polskie towary jako takie już mają silną pozycję na europejskim rynku. Kosmetyki, żywność, meble czy ubrania to nasze hity eksportowe z dwucyfrową dynamiką wzrostu eksportu. Jesteśmy bardzo konkurencyjni i tu nie ma wątpliwości. Jest podstawa, żeby z optymizmem patrzeć na dalszy dynamiczny rozwój naszego eksportu.
To rewolucja w świecie online – Polacy pracują nad technologią, która pozwoli poczuć uścisk dłoni rozmówców będą...
Połączyli modę i algorytmy sztucznej inteligencji – stworzyli unikalny produkt, po który sięgają internetowi twó...
Specjaliści od sztucznej inteligencji z Krakowa opracowali Trump Sentiment Index, darmowe narzędzie AI do śledze...
Lada moment ma nastąpić premiera rozwiązania, które łączy w sobie komunikator, funkcje płatnicze i społecznościo...
W obliczu zbliżających się wyborów prezydenckich w Polsce zdajemy sobie sprawę, jak ważne jest, aby platformy społecznościowe nie zakłócały procesów demokratycznych.
BioCam rusza z pilotażem endoskopowych kapsułek AI – trafiły one do klinik weterynaryjnych. A na horyzoncie jest...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas