Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 01.06.2025 03:17 Publikacja: 11.02.2020 13:56
Foto: Adobe Stock
W ciągu najbliższego roku aż 84 proc. marketingowców planuje zwiększyć inwestycje w reklamę wideo w internecie, 70 proc. zamierza zwiększyć wydatki na media społecznościowe, a 63 proc. decyduje się na podniesienie kwot wydatków na podcasty – wynika z badania „Getting Media Right: Marketing in Motion”.
Narastająco w trakcie trzech kwartałów 2019 r. nakłady na reklamę online wzrosły o prawie 380 mln zł względem porównywalnego okresu w 2018 r. Ich całkowita wartość osiągnęła 3,5 mld zł, co rok do roku oznacza 12-proc. wzrost. Dlaczego firmy inwestują w reklamę online?
Rodzimy start-up Revoize idzie śladem polskiego jednorożca ElevenLabs. Stworzył technologię, która w czasie rzec...
Łódzki Ośrodek Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Bratoszewicach ma zaszczyt zaprosić na VI Krajowe Dni Pola Bratoszewice 2025.
Na rynek wchodzi polska aplikacja AI wspierająca firmy różnych sektorów gospodarki, jednostki naukowe i instytut...
Firmy inwestują w AI, by usprawnić obsługę klienta, ale klienci wolą kontakt z człowiekiem niż z botem. Czy da s...
Do firm i badaczy, którzy pracują nad alternatywą dla drobiu, ryb czy nabiału, płynie coraz więcej pieniędzy. Cz...
Phishing, ataki DDoS i złośliwe oprogramowanie to stali bywalcy raportów dotyczących zagrożeń w sieci. Od lat są najczęściej wykorzystywanymi przez cyberprzestępców metodami, ale to nie znaczy, że sposób ich działania się nie zmienia.
Trzy Polki zdigitalizowały biznes oparty na igle i nitce, pokazując, że innowacją mogą być tradycyjne usługi kra...
Gdzie zdobyć wiedzę, która pomoże w zdobyciu patentu motorowodnego?
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas