„Sawik” chce łączyć streamerów z markami

Publikacja: 21.07.2020 19:59

Zespół startupu inStreamly z Maciejem „Sawikiem” Sawickim na czele (pierwszy z lewej) otwiera nowy r

Zespół startupu inStreamly z Maciejem „Sawikiem” Sawickim na czele (pierwszy z lewej) otwiera nowy rozdział w branży e-sportu

Foto: materiały prasowe

Warszawski startup robi dość nietypowy biznes, ale w oparciu o dynamicznie rosnący trend – coraz większą popularność internetowych twórców, strumieniujących swoje filmy online, i zainteresowanie firm promocją przy tego typu działalności. Spółka inStreamly ma ambicję, by pomóc streamerom uniezależnić się od medialnych gigantów prowadzących największe platformy na świecie (do takich należą m.in. YouTube czy Twitch). Dzięki nowatorskim rozwiązaniom startupu ci mieliby bezpośrednio, w sposób zautomatyzowany, współpracować z markami.

Pozostało 85% artykułu
Miesięczny limit darmowych artykułów został wyczerpany

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl!

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Czytaj bez ograniczeń artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Biznes Ludzie Startupy
Od zera do miliarda w cztery miesiące. Wyceny firm od sztucznej inteligencji oszalały
Biznes Ludzie Startupy
Rewolucja na skalę światową. Polacy znaleźli sposób na braki wody i żywności
Biznes Ludzie Startupy
Polskie urządzenie wyczuje chemię. Wykryje i zbada niemal każdą substancję
Materiał partnera
Możemy zaprosić klienta w sam środek akcji
Materiał Promocyjny
Mity i fakty – Samochody elektryczne nie są ekologiczne
Materiał partnera
PZU szuka innowacji w akceleratorach start-upów