Reklama

„Sawik” chce łączyć streamerów z markami

Publikacja: 21.07.2020 19:59

Zespół startupu inStreamly z Maciejem „Sawikiem” Sawickim na czele (pierwszy z lewej) otwiera nowy r

Zespół startupu inStreamly z Maciejem „Sawikiem” Sawickim na czele (pierwszy z lewej) otwiera nowy rozdział w branży e-sportu

Foto: materiały prasowe

Warszawski startup robi dość nietypowy biznes, ale w oparciu o dynamicznie rosnący trend – coraz większą popularność internetowych twórców, strumieniujących swoje filmy online, i zainteresowanie firm promocją przy tego typu działalności. Spółka inStreamly ma ambicję, by pomóc streamerom uniezależnić się od medialnych gigantów prowadzących największe platformy na świecie (do takich należą m.in. YouTube czy Twitch). Dzięki nowatorskim rozwiązaniom startupu ci mieliby bezpośrednio, w sposób zautomatyzowany, współpracować z markami.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes Ludzie Startupy
Polacy pracują nad projektem AE-001. To ma być rewolucja w leczeniu alergii
Biznes Ludzie Startupy
Nadchodzą szybsze i precyzyjne diagnozy. Polacy zaprzęgają AI do medycyny
Biznes Ludzie Startupy
Potężny inwestor z USA stawia na polskie roje dronów. AI sercem projektu
Patronat Rzeczpospolitej
Znamy laureatów e-Commerce Polska Awards 2025!
Biznes Ludzie Startupy
Huawei Seeds for the Future: pięcioro studentów z Polski w technologicznym sercu Chin
Reklama
Reklama