„Sawik” chce łączyć streamerów z markami

Publikacja: 21.07.2020 19:59

Zespół startupu inStreamly z Maciejem „Sawikiem” Sawickim na czele (pierwszy z lewej) otwiera nowy r

Zespół startupu inStreamly z Maciejem „Sawikiem” Sawickim na czele (pierwszy z lewej) otwiera nowy rozdział w branży e-sportu

Foto: materiały prasowe

Warszawski startup robi dość nietypowy biznes, ale w oparciu o dynamicznie rosnący trend – coraz większą popularność internetowych twórców, strumieniujących swoje filmy online, i zainteresowanie firm promocją przy tego typu działalności. Spółka inStreamly ma ambicję, by pomóc streamerom uniezależnić się od medialnych gigantów prowadzących największe platformy na świecie (do takich należą m.in. YouTube czy Twitch). Dzięki nowatorskim rozwiązaniom startupu ci mieliby bezpośrednio, w sposób zautomatyzowany, współpracować z markami.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

79 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Biznes Ludzie Startupy
Pani „Dzikich jagód” kupiła najwyższy wieżowiec. Kim jest najbogatsza kobieta Rosji?
Materiał Promocyjny
Przed wyjazdem na upragniony wypoczynek
Materiał Promocyjny
Targi ENEX 2025: Innowacyjny ekosystem Huawei FusionSolar na rzecz transformacji energetycznej
Biznes Ludzie Startupy
Polska AI wzbudziła kontrowersje i podbiła Amerykę. Firma z astronomiczną wartością
Biznes Ludzie Startupy
Firma z Polski odchudzi Włochów i Hiszpanów. Ta technologia zyskała uznanie w Europie
Biznes Ludzie Startupy
Oko zamiast gotówki i dowodu. Polska firma rewolucjonizuje płatności