Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 25.06.2025 12:06 Publikacja: 30.08.2020 09:15
Foto: Bloomberg
Firma doradcza Bain & Company napisała w niedawnym raporcie, że platformy internetowe będą odpowiadać za 40 proc. światowych zakupów luksusowych do 2035 r., – obecnie to zaledwie 4 proc. Trend potwierdza strategia platform zakupowych grupy Alibaba w Chinach, gdzie około 80 proc. konsumentów luksusowych ma 35 lat lub mniej, a najszybciej rozwijającym się segmentem są jeszcze młodsi kupujący w wieku od 18 do 25 lat – ta grupa urosła ponad dwukrotnie.
Alibaba Group przedstawił plany przebudowy swoich luksusowych platform, w tym Tmall Luxury Pavilion i Luxury Soho, ponieważ chce mocniej pomóc markom z wyższej półki ożywić ich rozwój i nawiązać kontakt z kupującymi w Chinach z młodszego pokolenia. Pod szyldem „New Luxury” Alibaba wprowadziła serię narzędzi content marketingowych i interaktywnych doświadczeń, aby pomóc markom zwiększyć atrakcyjność dla chińskiego klienta. Nowe rozwiązania obejmują dostępny do zakupów cyfrowy magazyn zatytułowany Soho Mag; usługa transmisji na żywo specyficzna dla luksusu, Soho Live; rozszerzona rzeczywistość i funkcje 3D; Firma planuje również zaawansowany, wielopoziomowy program lojalnościowy, dedykowany markom luksusowym. – Zapewniając analizy i wgląd w dane Tmall na temat konsumpcji produktów luksusowych w Chinach, umożliwiamy markom luksusowym głębsze i dokładniejsze zrozumienie lokalnych preferencji konsumentów – mówi Mike Hu, wiceprezes Alibaba Group i szef Tmall Luxury. – Te spostrzeżenia pozwalają luksusowym markom precyzyjnie dostosować komunikację do młodych chińskich odbiorców, zachowując jednocześnie tożsamość marki – dodał.
Nowoczesne kabiny, panoramiczne okna, cena od 79 euro – niemiecki start-up Nox Mobility planuje rewolucję na tor...
Start-up Seecoin wdraża nowatorski system, który pozwoli reklamodawcom wejść w interakcję z odbiorcami. Jego twó...
Firma, która opracowuje systemy AI i drony uderzeniowe, dość niespodziewanie stała się jedną z najcenniejszych u...
Twórca start-upu Jetson One Tomasz Patan wprowadza na rynek kolejną wersję pojazdu, o którym jest już głośno na...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Proces cyfryzacji nabiera tempa także w polskiej gospodarce. Od menedżerów i pracowników będzie wymagał nowych k...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas